Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid morro å lese slike tråder. "ja jeg tok så og så mye for 1 år siden, så da tar jeg nok så og så mye nå"

Det teller ikke før du har løfta det. Ferdig.

Hva tar folk i mark og bøy da? 110 i benk her. 125 bøy og 165 mark

Lenke til kommentar
Alltid morro å lese slike tråder. "ja jeg tok så og så mye for 1 år siden, så da tar jeg nok så og så mye nå"

Det teller ikke før du har løfta det. Ferdig.

Hva tar folk i mark og bøy da? 110 i benk her. 125 bøy og 165 mark

6104274[/snapback]

Hehe, joda.

veldig store gap da. Er stor forskjell på 75 og 85

Jaja, er vel på ett sted midt imellom men er ikke sikker hvor :p

Kan vel egentlig heller si mellom 76-80 da :whistle:

Lenke til kommentar

19 år (så godt som 20 da, par mnd.er igjen bare..)

185cm

77kg

tok 110 på fredag :w00t:

Men nå skal jeg være en uke i Oslo, uten trening og med en del alkis og andre godsaker, så blir moro neste uke tror jeg ;)

Men da skal jeg kjøpe protein-pulver, har jeg ikke brukt enda, så skal bli digg! Prøve å få litt kjøtt på beinda ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vel aldri trent fast over noen tid, og har vel ikke akkurat den beste kroppen, men jeg husker jeg begynte med å løfte på 35-40 i 10-ende, jeg begynte å satse litt på å få opp styrken å trente på skolen en dag per uke ca. Jeg gikk opp til 45 innen skole slutt og til 1vgs.

Jeg trengte ikke under 1vgs omtrendt, det ble bare en mnd med litt fokus på armer og mage, men tok 50kg på benken innen slutten av 1vgs.

Jeg prøvde for 1mnd siden nå tenker jeg, og da tok jeg ca 67.5kg, jeg vil påstå at jeg mener det ikke er dårlig med utgangspunktet og uten å ha trent fast på noen måte....

Lenke til kommentar
Jeg er 14 år og 62 kg tung, 176 cm høg.

Tok 70 kg i benkpress for et par mnd. siden, men har quita treningsstudioet nå. Begynner på igjen til vinteren.

6129103[/snapback]

Dette må man si er et meget sterkt utgangspunkt. Regner med å se deg på i NM snart.

Lenke til kommentar

Tok 70 kg i benkpress for et par mnd. siden, men har quita treningsstudioet nå. Begynner på igjen til vinteren.

6129103[/snapback]

Dette må man si er et meget sterkt utgangspunkt. Regner med å se deg på i NM snart.

6130431[/snapback]

Da hadde jeg trent i ganske mange uker da. Å jeg har ganske bra teknikk, sier treneren.

Lenke til kommentar

6129103[/snapback]

6130431[/snapback]

ikke nødvendig vis, tok 65 ca et halvt år før jeg fylte 15. Kommer helt ann på hovr langt du har komt i denne alderen. (hvis det var sarkasme?)

Tok forresten 85kg flatt i går :w00t:

Trent i 4 mnd, 95kg og 15 år

Lenke til kommentar
Det var ikke sarkasme. Hvis man tar 70 kilo som 14 åring med en egenvekt på 62 kilo, er dette meget bra. Da har han mye å stille opp med i NM. Han har 4 år igjenn som han går i ungdoms klassen, så her er det gode sjangser.

6133638[/snapback]

Selvfølgelig er det bra, men folk som klarer så mye uten å ha trent noe særlig på studio har ofte hatt en aktiv livsstil (tatt armhevinger, drevet med sport, etc.). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...