Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 år -- trene ikkje -- 176cm -- 67-70kg -- tar 70kg -- 3 gonge

5972030[/snapback]

 

Yeah right! litt skryting ute å går her, for en utrent vil ha problemer bare med 60 (vertfall på din størrelse)

5993251[/snapback]

 

Kan være at han ikke trener med vekter da...

 

Jeg tok 80kg første gangen jeg benket... Veide rundt 70.... Tok mye pushups og sånn da...

Lenke til kommentar
Men andre kan jo ha annen kroppsfasong enn meg

6001910[/snapback]

 

Ikke umulig d nei :p

6002045[/snapback]

Bare for å ha det sagt; de med annen kroppsfasong enn meg, er avvikere. Min kropp er perfekt dimensjonert.

6002907[/snapback]

 

Heldig :tease: Rart den ikke er sterkere da :hmm:

Lenke til kommentar
Bare gjentar mine tall jeg, for at dere skal få perspektiv:

18 år - 1.85 - 70 kg - trent 9 måneder - Maxer rundt 65-70...

 

Men andre kan jo ha annen kroppsfasong enn meg (være bare brystmuskler f.eks), da er det jo mulig at de tar det de sier...

6001910[/snapback]

Kan jo hende at andre trener noe annet enn orientering og da? :hmm:

Lenke til kommentar
Bare gjentar mine tall jeg, for at dere skal få perspektiv:

18 år - 1.85 - 70 kg - trent 9 måneder - Maxer rundt 65-70...

 

Men andre kan jo ha annen kroppsfasong enn meg (være bare brystmuskler f.eks), da er det jo mulig at de tar det de sier...

6001910[/snapback]

Kan jo hende at andre trener noe annet enn orientering og da? :hmm:

6008449[/snapback]

Agreed. Enten så trener du veldig feil, eller så spiser du veldig feil, eller så mest sannsynlig gjør du litt av begge deler? Jeg makset rundt 50 da jeg begynte å trene for ca. 2,5 måneder siden. Nå klarer jeg ganske sannsynlig 70 (ut i fra at jeg tar 55 8 rep). Har begynt med proteintilskudd, etter det har det begynt å gå enda litt fortere fremover.

Vurderer også kreatin.

Lenke til kommentar
Bare gjentar mine tall jeg, for at dere skal få perspektiv:

18 år - 1.85 - 70 kg - trent 9 måneder - Maxer rundt 65-70...

 

Men andre kan jo ha annen kroppsfasong enn meg (være bare brystmuskler f.eks), da er det jo mulig at de tar det de sier...

6001910[/snapback]

Kan jo hende at andre trener noe annet enn orientering og da? :hmm:

6008449[/snapback]

Agreed. Enten så trener du veldig feil, eller så spiser du veldig feil, eller så mest sannsynlig gjør du litt av begge deler? Jeg makset rundt 50 da jeg begynte å trene for ca. 2,5 måneder siden. Nå klarer jeg ganske sannsynlig 70 (ut i fra at jeg tar 55 8 rep). Har begynt med proteintilskudd, etter det har det begynt å gå enda litt fortere fremover.

Vurderer også kreatin.

6026965[/snapback]

 

Her er fremgang: 19 år (snart 20), trent i ca 3 år. Klarte 95 for 6-7 uker siden. :hmm:

Burde kanskje tenkt litt mer på hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
muligens litt OT, men så at Senkveld reklamerte med at Siv Jensen skulle avsløre sin styrke i benkpress. Fikk ikke med meg programmet. Noen som vet? ble nysgjerrig.. :S

6048602[/snapback]

 

Ble ikke noe av, men hun hevdet at hun klarer mer enn Harald.

Lenke til kommentar
Her er fremgang: 19 år (snart 20), trent i ca 3 år. Klarte 95 for 6-7 uker siden.  :hmm:

Burde kanskje tenkt litt mer på hva jeg spiser.

6046964[/snapback]

Med tanke på at jeg har trent i et halvt år og snart når 120kg så kan det være noe i det med kosthold ja.

Lenke til kommentar
Her er fremgang: 19 år (snart 20), trent i ca 3 år. Klarte 95 for 6-7 uker siden.  :hmm:

Burde kanskje tenkt litt mer på hva jeg spiser.

6046964[/snapback]

Med tanke på at jeg har trent i et halvt år og snart når 120kg så kan det være noe i det med kosthold ja.

6049565[/snapback]

Wow lars. Det er ganske drøyt. Var du sterk da du begynte eller?

 

@2ern: Husk at riktig trening bare er 30%, riktig kosthold er de resterende 70. Spis mye komplekse karb og proteiner, så kommer du nok til å bli sterkere.

Lenke til kommentar
Fikk bekreftet på lørdag at jeg tar 70 kg. Var alene på helsestudioet så ville ikke prøve med vekter jeg ikke var sikker på at jeg klarer å løfte. Men føltes ut som jeg burde klare minst 75. For to måneder siden var maks 2-3 rep på 40 kg :)

6060062[/snapback]

DET er hva jeg kaller bra progresjon. Men så tipper jeg da spranget fra 40 til 55-60 kilo var forbedring av løfteteknikk. Uansett en veldig bra progresjon.

Lenke til kommentar
Her er fremgang: 19 år (snart 20), trent i ca 3 år. Klarte 95 for 6-7 uker siden.  :hmm:

Burde kanskje tenkt litt mer på hva jeg spiser.

6046964[/snapback]

Med tanke på at jeg har trent i et halvt år og snart når 120kg så kan det være noe i det med kosthold ja.

6049565[/snapback]

Wow lars. Det er ganske drøyt. Var du sterk da du begynte eller?

 

@2ern: Husk at riktig trening bare er 30%, riktig kosthold er de resterende 70. Spis mye komplekse karb og proteiner, så kommer du nok til å bli sterkere.

6060088[/snapback]

 

Gidder ikke :p Trener fordi jeg liker å trene, synes selv jeg er sterk nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...