Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens bryst/triceps-trening gikk som en drøm! Startet opp med 35x8, 40x8 og 45x8 i skråbenk manualer etterfulgt av 80x8, 100x8 og 110x8 i benk. Pluss ny rekk på 130kg i dipsmaskina. Deilig med litt fremgang igjen!!

 

:w00t:

5119936[/snapback]

Meget bra :cool: .

Hva er max løftet dit i benk nå?

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
har slutta og løfte mye, løfter 50x20x10.

5120150[/snapback]

Å poenget med så mange reps på en øvelse som benkpress? Slitne skuldre?

5120553[/snapback]

 

Leif :50x10x10.

5123576[/snapback]

Det er da fortsatt over min fattevne at du har 10 set på en øvelse, hvis du ikke da kun har tilgang til benkpress.

Lenke til kommentar

grunnen er at jeg "ødela" hele håndleddet. Spurte legen hvor mye jeg kunne løfte, for jeg ville ikke slutte, så sa han bare at jeg skulle prøve meg fram, med en gang det stakk i håndleddet måtte jeg slutte. Og det stikker ikke før jeg er oppi 60. Så derfor kjører jeg så pass mange ganger for og ikke gå ned i form.

Lenke til kommentar

har ikke trent på en stund tar vel en 90 kg, er 16, og er 1,83 høy,veier 70 kg, trener ofte, er med på de meste idrettene i norge, tillegg er jeg medlem i idrettslag, en av de beste i norge, men nå sliter jeg veldig, fikk melding om at jeg har leddgikt, ettersom jeg merka det etter jeg trente.

 

du kan si jeg har torpedoer som venner:P tillegg venner av venner igjen, da mener jeg noen fra utlandet:P

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar
grunnen er at jeg "ødela" hele håndleddet. Spurte legen hvor mye jeg kunne løfte, for jeg ville ikke slutte, så sa han bare at jeg skulle prøve meg fram, med en gang det stakk i håndleddet måtte jeg slutte. Og det stikker ikke før jeg er oppi 60. Så derfor kjører jeg så pass mange ganger for og ikke gå ned i form.

5128173[/snapback]

Du vil jo ikke bygge musklelmasse med det, snarere tvert imot. Vurdert å skaffe deg støtte for håndledd, eventuelt andre øvelser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...