Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
70kg i maksløft?

Tja, det er det meste jeg har tatt noen gang.

 

Trener ikke benkpress, albuen min bare knekker sammen.

Trener du til vanlig da eller? Husk at benkpress er MYE teknikk...

Tok 80kg her i forrige uke igjen, har en pers på 90kg fra forrige jul, ble lei av å trene så tok "fri" til skolen begynte igjen, da tok jeg 60kg 2reps :cry: , menmen, gått opp 15-20kg på en måned, ikke så gale egentlig...

Lenke til kommentar
Hahaha... det står så mye tull her. Det er faktisk veldig gjennomskuelig når man skriver sånnt  :whistle:  *hint hint*

Ja, helt sykt.

 

Men det at jeg tar 700kg i benk på en arm er sant.

LOL 700kg på en arm mohahaha hih :D

Bwhahaha! Er dere på benk-i-treningsstudio-stadiet fremdeles? Jeg må dra på bilverksted for å få nok vekt...

Lenke til kommentar
Bwhahaha! Er dere på benk-i-treningsstudio-stadiet fremdeles? Jeg må dra på bilverksted for å få nok vekt...

Personlig tilbringer jeg mye tid på verkstedet til Tromsbuss. :D

 

Tok en liten test av meg selv i dag, 70 kg med to reps var det jeg prøvde, og det gikk såvidt, så jeg kommer meg igjen etter oppholdet i sommer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er mange som sier "tror" i denne tråden, men det vi er ute etter er hvor mye du FAKTISK tar. ;)

Vel jeg vet at jeg har løftet 120kg, men jeg tror at jeg kan løfte 125kg.

 

Vel et rent maxløft skal bygges opp til over helst tre uker der du spiser godt og vender musklene og leddene til den vekta som du skal løfte.

 

Dette er noe en brøkdel gjør før de tar et maxløft, de fleste bryter bare på vekt selv om den siste økta kjørte de på kanskje 100kgx6. Så gjør de et sprang på 30-40kg opp til maxløftet. Derfor vil de ikke klare opp mot max, å 1250kg føles veldig lett mens 130kg muligens blir for tungt siden de rett og slett ikke klarer å yte max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...