Kenneth Dammyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) har notert de mest lovende tallene her.sammen med navn. finner jeg noen av dere på tg 05 så kan vi fort finne ut om dere har øket eller minsket i styrke. (kjører jeg med henger tar jeg med benkpresstativ)må jo holde formen der nede Seriøst...? Er jeg på lista ? Endret 28. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 haha, hvis det var noe som hadde fått meg til å gidde å reise på tg igjen, måtte vært for å trene Lenke til kommentar
Winters Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som vet hvor de selger benkpress? altså benken og stangen og manualene Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan jo nevne at han som har rekorden i benkpress tar 1005 pounds som er 456 kg Gene Rychlak heter han. Fant en film av ham. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er 21 år, 89kg og tok 100kg ved forrige max-forsøk, men da var jeg rundt 97 kg. Så jeg ligger vel på rundt 95 nå tenker jeg. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gene Rychlak! OMG! er selv 74kg og løfter ca 100kg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Aner ikke siden jeg ikke har tatt max på 8 måneder. Trener med 80kg på hantler i flat benk... er ca 83kg og 183cm høy... btw: Benk for en som er 165 er mye enklere enn for en på 190 cm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som vet hvor de selger benkpress? altså benken og stangen og manualene MXsport bl.a. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 For å vise hvor sterk dere er i benkpress løft 2 manualer i steden.En i hver hånd, da ser man hvor sterk man er. da må man aktivisere alle musklene rundt brystet,skulder og arm. går jo bare på biceps da :!: og det går omtrent like mye på biceps som vanlig benk. er en bryst øvelse med skuldre og triceps som sterkt involverte støttemuskler. trodde han mente å stå oppreist med en manual i hver hånd og løfta (vet ikke hva det heter jeg) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor sier folk at de løfter ca.xx kg? Er de helt åndsvak eller? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor sier folk at de løfter ca.xx kg? Er de helt åndsvak eller? mulig de ikke har testa så nøye. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 emm...det skulle no holde å teste en gang...ganske enkelt å finne ut nøyaktig hva vekten veier også. Eller kansje folk driver å tipper seg frem til hvor mye de tar i benkpress? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 emm...det skulle no holde å teste en gang...ganske enkelt å finne ut nøyaktig hva vekten veier også. Eller kansje folk driver å tipper seg frem til hvor mye de tar i benkpress? Eller kanskje de ikke vet akkurat hva de maksimalt kan klare ? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kansje de bør finne det ut før de svarer da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kansje de bør finne det ut før de svarer da? De fleste har ikke energi til og løfte så mange maks løft hver trenings økt, derfor vil man ikke kunne finne akkurat ut hvor man ligger i landet. Derfor blir det et ca anslag med en variasjon på ca 5-10 kg. Å hvorfor vil du vite akkurat på kiloet hva folk løfter? et ca anslag er like godt siden maks løft varierer veldig etter hva man har spist og gjort tidligere på dagen. Oppvarmingen kan å spille en stor rolle Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kansje de bør finne det ut før de svarer da? De skal skrive her hvor mye de har tatt, ikke hvor mye det kan hende de klarer å ta. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja jeg sjønner hva dere mener, men om feks noen tar 70kg en gang, men de føler de kunna tatt litt mer, så skriver de ca.75kg. Det mener jeg blir helt feil. Da burde man bare skrive 70kg, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja jeg sjønner hva dere mener, men om feks noen tar 70kg en gang, men de føler de kunna tatt litt mer, så skriver de ca.75kg. Det mener jeg blir helt feil. Da burde man bare skrive 70kg, verken mer eller mindre. Enig i det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 btw: Benk for en som er 165 er mye enklere enn for en på 190 cm. Hvorfor? (Jeg har ikke peiling på dette ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå