Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smithbenk er evig mye lettere enn vanlig benk da. Før jeg begynte å trene benk så tok jeg å trente med 70kg på en smith en gang jeg var på et hotell, så da jeg fikk meg egen fribenk da slet jeg med å ta 56kg :blush: Men har kommet meg en del nå da :p Tar snart 80 i fribenk :!:

 

Pushups i håndstående er jo ikke så stress så lenge man får balansen. Grus eller ei samma det. Funker fett det. Men holder meg til å bruke begge hendene.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Han har faen ikke stemmerett.... Gutten trøkka DBOL for faen. Kan jo å se litt på treningsprogramet hans, de fleste skjønner jo at det ikke akkuratt var optimalt...

Arnie's program er ikke optimalt for den som ikke boler. Arnold bolte riktig nok mye, men jeg har lest om moderne bodybuildere som tar 6 ganger dødelig dose med bol.

Lenke til kommentar

Hehe, ser det har vært liv her mens jeg har vært på ferie..

 

Jeg skjønner ikke denne smith-diskusjonen. Det er lettere for en nybegynner i smith. Husker jeg kjørte greit en dobbel på 100 i smith da benk maksen min var på rundt 90.

Alle de neurale tilpassningene som oppstår i nervesystemet og de greiene der gjør jo at du blir _flink_ i benk i tillegg til å bli sterk. Jeg tror veldig mange styrkeløftere måtte gått dramatisk ned i Smith for å si det slik.

 

Ellers er det som j0.Ø sier. Eneste grunnen man har for å trene slike greier istedefor "The real deal" er om man jobber forbi en skade.

Lenke til kommentar
Kom med navn da vel...

Er du ikke enig i det kanskje?

Har ikke sett noen enda som har kommet med noe voldsomt i benk iforhold til kroppsvekt og alder. At jeg løfter lite gjør ikke at jeg mistenker alle som løfter mer for å lyge.

Greit nok. Big deal. Skal vi diskutere dette lenge? Jeg fleipet. Jeg anklagde ikke. Sier det deg noe? :p

 

Drit nå i å pirke så jævlig.

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Greit nok. Big deal. Skal vi diskutere dette lenge? Jeg antydet. Jeg anklagde ikke. Sier det deg noe?

 

Tja en måneds tid?

 

Å ja det sier meg noe.

 

Skal banne på det er -noen- her inne som ikke er helt -ærlig- med hva de benker.

Hvis dette ikke er å anklage så vet ikke jeg.

Drit nå i å pirke så jævlig.

syns ikke jeg pirker.

 

men nok om det.

Lenke til kommentar
Greit nok. Big deal. Skal vi diskutere dette lenge? Jeg antydet. Jeg anklagde ikke. Sier det deg noe?

 

Tja en måneds tid?

 

Å ja det sier meg noe.

 

Skal banne på det er -noen- her inne som ikke er helt -ærlig- med hva de benker.

Hvis dette ikke er å anklage så vet ikke jeg.

Drit nå i å pirke så jævlig.

syns ikke jeg pirker.

 

men nok om det.

Med litt humoristisk sans - kanskje du så noe i det innlegget mitt.

 

Om du trenger noen til å forklare forskjellen mellom å fleipe og å anklage så for all del..

 

Men glem nå hele greia. Er nettopp slik dette forumet er blitt så ukoselig. Man man hele tiden skal vise seg frem slik du nettopp gjorde. Det jeg kom med var en fleip. Ikke noen anklage.

 

Det innlegget ditt deretter var mer eller mindre for lavmål å regne. Beklager men - "ja!" :)

 

Over & ut herfra.

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...