Orbo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg prøvde på 77,5 Kg i dag. Tipp hvordan det gjekk? Ikke så veldig bra nei. Så var jeg ikke iform heller da. Er kvalm og har vont i hue nå :/ Edit: 15 år 72 Kg 170 Cm høy 75 Kg er maks fra før Endret 24. juni 2005 av BaX Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 OK, Question til dere 1337-body bolere... Er ikke vektløfting og bodybuilding noe vidt forskjellig? Asså....i bodybilding er jo meningen å bli "størst" mulig, ikke løfte mest mulig. Trener de ikke forskjellig da? (bodybuildere spenner musklene mest mulig når de løfter? mens vektløftere trener for å kunne løfte mest mulig? PLZ, himle med øynene alt dere vil, men svar nå på om dette stemmer? <Nudle> Det ligger jo veldig mye i navnene da. Styrkeløft er mest best. Bodybuilding er det omågjøre å være størst og ha best symetri mellom muskeler. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hvor mange repetisjoner? Jeg kjører fire til fem sett med fem til seks repetisjoner per sett. Endret 24. juni 2005 av apwr Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Btw: hvis norgesrekorden på benk er 155 for den klassen så har jeg to kompiser som har slått den. Selv om de ikke er helt dopingfrie da... Fett.. hvor mye er de gode for da? PS: sjekk mitt innlegg nederst forrige side Han ene påstår at han har presset 175kg, men vet ikke om jeg tror på han. Har sett han presse 165kg. Han andre har vel tatt 170, men han var nok på det tidspunktet han tok det eldre enn 17år og litt tyngre enn 100kg. Men det skal nevnes at begge brukte stoffer som ikke akkurat er godt for levra eller hode, jeg regner med at du skjønner hva jeg hinter til (hint: vodka, beluga). Å nå sliter begge med skuldrene og knær. Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. Endret 24. juni 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. Altså... dette var for det første snakk om ungdoms klassen, og for det andre. Rekordløft er utført med enkelt-lags benkpress skjorte. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. Altså... dette var for det første snakk om ungdoms klassen, og for det andre. Rekordløft er utført med enkelt-lags benkpress skjorte. Nu va du smart ka.. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nu va du smart ka.. Alt du skrev er jo feil så. Rekorden i klasse 110 er jo 162.5kg ps: Ungdomsklassen varer ut året man fyller 18. Endret 24. juni 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. Altså... dette var for det første snakk om ungdoms klassen, og for det andre. Rekordløft er utført med enkelt-lags benkpress skjorte. Nu va du smart ka.. er vel ikke du som kan være hånlig nå Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 OK, Question til dere 1337-body bolere... Er ikke vektløfting og bodybuilding noe vidt forskjellig? Asså....i bodybilding er jo meningen å bli "størst" mulig, ikke løfte mest mulig. Trener de ikke forskjellig da? (bodybuildere spenner musklene mest mulig når de løfter? mens vektløftere trener for å kunne løfte mest mulig? PLZ, himle med øynene alt dere vil, men svar nå på om dette stemmer? <Nudle> Bodybuilding: Størst mulig, mest rippet, best symmetri, samt posering. Vektløfting: Få mest mulig vekt over hodet i to øvelser; Rykk og støt Styrkeløft: Løfte mest mulig i Knebøy, Benkpress og markløft. For vektløfting og styrkeløft er det best å være lettest mulig. (Vektklasser, osv) Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. Altså... dette var for det første snakk om ungdoms klassen, og for det andre. Rekordløft er utført med enkelt-lags benkpress skjorte. Nu va du smart ka.. er vel ikke du som kan være hånlig nå Tror han siterte p3morgen sin "Martin schancke" parodi. Hvor han blir framstillst som voldelig. De sier noe som "Nu va du smart ja, du va så smart at æ skal putte en boing 737 oppi brunøye på dæ." Det var nok ikke ment hånlig. <Nudle> Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Benkpress "resultatet" mitt på torsdag.. 8-10 x 52,5kg 4-5 x 72,5kg 6 x 92,5kg 6 x 87,5kg 6 x 82,5kg Etter at vi pusha 100 grensa før jul var det for en eller annen grunn syk nedgang (vi trente like mye som tidligere, spiste likt o.s.v.) og det har først nå kommet opp på førjulsnivå...har ikke prøvd mer enn 92,5kg no særlig, vil ikke ødelegge for mye av den progressjonen vi har hatt til nå... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Drikker mer vel? Men jeg trenger noen tips. Har sinnsykt lyst til å begynne og trene.. Har vært med noen kompiser noen ganger, og det er jo egentlig veldig morro.. Men dissa skal begynne med proteiner, lønner det seg for meg og vente litt med proteiner? Veier ca 115kg, er 185-190 høy ca og ikke bare muskler Er ikke überfeit da! Men lønner det seg og vente med proteins? Også lurer jeg på en ting.. i benk, tar jeg vel ca 60-70 kg.. (Klarer 55 ca 8-10 ganger, avhengig av dagsformen ) Men i sånn "Sittende benkpress" eller hva det heter, der er jeg oppe i ca 125-130 kg Jeg "eier" i den maskina blandt kompisa mine Jeg juger ikke, for det er ikkenoe vits når man spør om hjelp og tips Mvh: Mammuten! Endret 26. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Kanskje vi skal lage en liten poll her på hvor mye hardware.no tar i benkpress.. Håper at folk er ærlige da, så det blir et reelt resultat til slutt. Så moderator, bare å sette opp .. f.eks : 0 - 20 kg, 20 - 40 kg, 40 - 60 kg osv osv osv.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Altså, Han veide litt over 100 kg og tok 170 i benken? Det er da langt fra noen som helst Norgesrekord. - 75 kg har jo rekorder i benken på ca 200 kg.. For det første så var innlegget før det skrevet for og "håne" det innlegget som skrev at rekorden var på 160 ellerno for og si at det absolutt ikke var så lavt. Å det du inlegget du latterligjør var et svar til Jo.ø, ikke noe påstått norgesrekord. Følg litt med. btw: en poll er en sikker måte og drepe en tråd på. Endret 26. juni 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 btw: en poll er en sikker måte og drepe en tråd på. Hvorfor ? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 btw: en poll er en sikker måte og drepe en tråd på. Hvorfor ? Antageligvis fordi folk ikke skriver noen innlegg i tråden, men nøyer seg med å vote. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 btw: en poll er en sikker måte og drepe en tråd på. Hvorfor ? Tråder har en stygg tendens til og dø ut når man setter opp en poll, må ikke spørre meg hvorfor. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Drikker mer vel? Men jeg trenger noen tips. Har sinnsykt lyst til å begynne og trene.. Har vært med noen kompiser noen ganger, og det er jo egentlig veldig morro.. Men dissa skal begynne med proteiner, lønner det seg for meg og vente litt med proteiner? Veier ca 115kg, er 185-190 høy ca og ikke bare muskler Er ikke überfeit da! Men lønner det seg og vente med proteins? Også lurer jeg på en ting.. i benk, tar jeg vel ca 60-70 kg.. (Klarer 55 ca 8-10 ganger, avhengig av dagsformen ) Men i sånn "Sittende benkpress" eller hva det heter, der er jeg oppe i ca 125-130 kg Jeg "eier" i den maskina blandt kompisa mine Jeg juger ikke, for det er ikkenoe vits når man spør om hjelp og tips Mvh: Mammuten! du trenger endel proteiner uansett om du er ny, feit eller whatever. men i starten bør du heller fokusere på et bra kosthold, og heller supplere med proteiner etterhvert når du har mer peiling Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg tror mange av dere snakker om forskjellig benkpress. I benkpress med vekter tar jeg maksløft 80 kg. I isolert benkpress tar jeg 170 kg. Disse to er enormt forskjellige. En 16 åring som tar 120 kilo er ikke umulig hvis han er kratig. Men da snakker vi om isolert benkpress. Jeg trener 1/2-1 time hver eneste dag. Sykt deilig. Liker løse vekter fremfor apparater (isolerte). Men av og til -må- man i et apparat for å få den beste effekten.. Endret 26. juni 2005 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå