voident Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 For the record bør stanga treffe brystet, eller i alle fall være like over (albuene bør være under parallell) før du kan kalle det en ordentlig rep, men forhåpentligvis har de aller fleste av dere gjort nok research til å vite dette fra før av. At stangen treffer brystkassen er et minimum. Hvor albuene er spiller ingen rolle. Er selvsagt langt strengere krav hvis man vil gjennomføre et IPF-godkjent løft, men det er nå en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skjelettet og alle senene som glir over det setter seg ikke før mellom 25 og 30 års alder hos de fleste. Det tviler jeg sterkt på. 1 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 At stangen treffer brystkassen er et minimum. Hvor albuene er spiller ingen rolle. Er selvsagt langt strengere krav hvis man vil gjennomføre et IPF-godkjent løft, men det er nå en annen diskusjon. Mange eksperter mener at man ikke skal gå lengre enn parallell i albuene pga. det ekstra stresset som blir pålagt skuldrene ikke er verdt det lille utbyttet man får av å gå de få centimeterne ned til kassa fra det punktet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Og ikke bare trene benkpress Unnskyld meg, men et respektabelt løft i benkpress er faktisk den viktigste penisforlengeren. 4 Lenke til kommentar
voident Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Mange eksperter mener at man ikke skal gå lengre enn parallell i albuene pga. det ekstra stresset pøsom blir pålagt skuldrene ikke er verdt det lille utbyttet man får av å gå de få centimeterne ned til kassa fra det punktet. Bare hvis du har dårlig teknikk, type ligge flatt på benken uten oppspenn som bodybuildere flest. Hvis du gjør det riktig skal det mye til før det er skuldrene som begrenser hva du kan løfte. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tok 95 kg idag, faktisk stolt! Har ikke trent så lenge da, og er i tillegg bare 16. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Som drgz sier, lær dere ordentlig teknikk og oppspenn. De "ekspertene" er ikke annet enn hørt-på-gymmen mentalitet, og det ligger ikke noe bak det. http://youtu.be/i05K8ipcnRo Eirik Sandvik kan vise deg hvordan du gjør det med strøken teknikk og ingen fare for skader. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skal møte en russisk dame som har 190kilo i benken imorgen Dette er i anledning NM i MAS-Wrestling hvor det er invitert noen av verdens beste utøvere Lenke til kommentar
marco_polo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er 16 år og veier rundt 70 kg. Sist gang jeg maksa var vel for rundt 6 mnd. Siden, da tok jeg 60 kg. Etter at jeg starta på videregående så hadde jeg ikke tid til det, så da trener jeg bare hjemme, tipper jeg tar rundt 65-70kg nå. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 1 mnd med sjukdom, ingen trening, dårlig/lite mat og en penicillionkur, og jeg har gått ned fra 90 til 70 i treningsvekt... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke si sånn a, snart en mnd. Her også etter en liten skade i skulderen tenkte jeg skulle prøve meg på litt benk til neste uke. Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tok 150 kg for rundt 5 måneder siden, det var siste gang jeg tok 1RM. Nå kjører jeg ikke benk lenger, heller mye manualler, pga skulder. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ser det er mye løft her. Men 1RM er vell strengt tatt for å måle styrke? Hvor mange kan med hånden på hjerte si at dem da kjørte med stopp? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Min 140 er med stopp. Tipper nok det er en del sprett og hoftehiving her, ja :-) Lenke til kommentar
Mathiassorli Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg tar 145kg i benkpress og veier 85kg. Begynte å trene tungt for 2 år siden og har økt kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå