Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syke jævler.. Hvordan klarer dere så mye?!

Tro på seg selv og hard arbeid. De som virkelig løfter mye har ikke plutselig begynt å løfte slik, kan tenke seg at de måtte gjennom helvettes uker med trening og mye mat til dem spyr. Men så lenge du virkelig vil gå inn for det og har troen på at du vil klare det, så vil du oppnå sukksess og følger du disse samme prinsippene så vil du klare å oppnå alt her i verden i en større eller mindre grad. Leste boken Think and Grow Rich og fikk virkelig opp øynene mine om hva suksess er og hvordan man oppnår det.

Lenke til kommentar

Tro på seg selv og hard arbeid. De som virkelig løfter mye har ikke plutselig begynt å løfte slik, kan tenke seg at de måtte gjennom helvettes uker med trening og mye mat til dem spyr. Men så lenge du virkelig vil gå inn for det og har troen på at du vil klare det, så vil du oppnå sukksess og følger du disse samme prinsippene så vil du klare å oppnå alt her i verden i en større eller mindre grad. Leste boken Think and Grow Rich og fikk virkelig opp øynene mine om hva suksess er og hvordan man oppnår det.

Sier meg enig i dette =)

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre litt med Medhi hin dagen. Spurte ham om hvorfor han åpnet siden og hvordan han klarte å bli en av de beste. Han svarte enkelt, dritt i hva andre folk tror eller sier, folk sier hele tiden at du umulig kan gjøre det og det. De drar deg ned på dems nivå, uten noe sukkess. Han viste alt dette og han er en veldig vis man. Han viste at ingenting er umulig så lenge han virkelig går inn for det. Se nå, han eier en av verdens meste besøkte treningssider og tjenner godt med penger på det (penger er ikke viktig, det er følelse av sukkess som er viktig).

Folk over hele verden bruker samme prinsipper for å oppnå sukkess og rikdom. Enkelt, ved å sette all fokus på en ting og virkleig tro at du vil klare det, er ingenting umulig.

Litt off-topic nå haha :p

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Er det jeg også tenker. Men nå har jeg trent styrke seriøst i et år, hatt et daglig proteininntak på 120-200 og dytta i meg masse grønnsaker. Likevel stopper det på drøye 55 :shrug:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Ting Tar Tid vettu ;)

Men ikke så lang tid ;)

Bjarnemann: Om du får i deg nok proteiner har ingenting å si, så lenge du ikke får i deg nok kalorier i løpet av en dag, så vil ikke du vokse.

Proteiner har mye å si, samme har kalorier også. Proteiner brukers til å vedlikeholde muskler og bygge/reparere muskler. Men hånd i hånd, med et kosthold som tilsvarer 3000-5000kcal i rein mat om dagen er det vanskelig å unngå proteiner.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Men uansett, med det jeg veit er et bra kosthold, og masse trening, så må jeg for faen klare noe bedre enn litt over 55?! Øker i alle andre jævla øvelser bortsett fra benk som jeg toppen klarer å øke med 2 i annenhver jævla måned!

Edit: Beklager språkbruken, tapte nettop 50 kroner til en kompis :realmad:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Men uansett, med det jeg veit er et bra kosthold, og masse trening, så må jeg for faen klare noe bedre enn litt over 55?! Øker i alle andre jævla øvelser bortsett fra benk som jeg toppen klarer å øke med 2 i annenhver jævla måned!

- finn deg et bra treningsprogram 5x5

- spis masse

- tren 3 ganger i uka

- så vil du nok se endringer ;)

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Ting Tar Tid vettu ;)

Men ikke så lang tid ;)

Bjarnemann: Om du får i deg nok proteiner har ingenting å si, så lenge du ikke får i deg nok kalorier i løpet av en dag, så vil ikke du vokse.

Proteiner har mye å si, samme har kalorier også. Proteiner brukers til å vedlikeholde muskler og bygge/reparere muskler. Men hånd i hånd, med et kosthold som tilsvarer 3000-5000kcal i rein mat om dagen er det vanskelig å unngå proteiner.

Selfølgelig har proteiner mye å si, det jeg ville fram til var at uten kaloriene så vil svært få vokse noe spesielt. Om du hiver i deg 300g protein om dagen og 2000 kcal, så vil ikke du vokse. Akkurat det samme gjelder om du hiver i deg 5000 kcal, og 30g protein. Du vil ikke vokse noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...