Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da forstår jeg ikke noe.. Sliter du med å få den opp på racket altså? Er du oppe (strake armer) er du ferdig, trenger du hjelp å få den opp på racket er det fremdeles en godkjent rep. Men igjen, du burde ikke ha noe problem med å flytte stanga de cm bakover for å få den i racket. Jeg pleier å ha en som passer på at jeg treffer

Lenke til kommentar

Det ble en liten økning i går. Oppe i 105kg, har ikke trent på 2 uker. Er også tømt for kreatin, vekta har sunket med 10kg!! så nå er jeg bare 90kg fordelt på mine 190cm.

Jeg har forresten bestemt meg for å endre fokus, skal ned i fettprosent. Så spørs om jeg kommer til å gå så mye oppover i benken før etter sommeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok 95 i benk i går. Slet som f med å få den på racken igjen. Fikk stanga opp men klarte ikke styre den på plass.

Første dagen på trenings studio i går. Har trent littegrann hjemme med pushups og manualer.

Skal trene litt kondisjon i mårra, 14 år med røyking har ødelagt formen helt.

Er 1,83 og 104kg. Håper å være nede 90kg om 6mnd

Lenke til kommentar
Er I USA dette året her og har begynt å trene i benken.

men lurte på om man teller med stanga når man løfter i benken? liksom Stanga+vektene= totalen?

Seff gjør du det, blir feil å si du presser 80kg hvis du egentlig nettopp pressa opp 100!

Men OT; ikke fornøyd med brystøkta i dag.. 90x6, 100x5, 110x3 og hadde håpet på ny max med 130, men måtte ha litt hjelp gitt.. blæh..

Lenke til kommentar
Er I USA dette året her og har begynt å trene i benken.

men lurte på om man teller med stanga når man løfter i benken? liksom Stanga+vektene= totalen?

Seff gjør du det, blir feil å si du presser 80kg hvis du egentlig nettopp pressa opp 100!

Men OT; ikke fornøyd med brystøkta i dag.. 90x6, 100x5, 110x3 og hadde håpet på ny max med 130, men måtte ha litt hjelp gitt.. blæh..

Okei.

17 år, 182cm, 66kg tar 50 i benk. nettopp begynt så tenker det kommer seg om noen uker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...