bIsk0p Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sliter du med å få den oppover igjen når stangen er nede på brystet eller å få den opp i på plassen sin? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) det jeg sliter med er når stange står i sin sittende posisjon hvis vi kan kalle det, det. Når jeg først får den opp så er det null problem å fullføre øvelsen forresten vi må ha max i benk på TG Endret 18. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sittande posisjon? Stanga er enten i bunn, på topp eller i racken. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sittande posisjon? Stanga er enten i bunn, på topp eller i racken. På toppen da, beklager men har aldri måtte å forklare noe slikt før >< Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da forstår jeg ikke noe.. Sliter du med å få den opp på racket altså? Er du oppe (strake armer) er du ferdig, trenger du hjelp å få den opp på racket er det fremdeles en godkjent rep. Men igjen, du burde ikke ha noe problem med å flytte stanga de cm bakover for å få den i racket. Jeg pleier å ha en som passer på at jeg treffer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg sliter med å få den opp fra racket når det er veldig tungt (100KG ++). Å legge den på plass er ikke et problem. Syns det er litt rart ettersom jeg trener med 95KG, men er ikke veldig overrasket heller, er ganske "svak" i hendene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Opp og ned fra rack er det "lov" å få hjelp til. Ganske vanlig og, man bruker mye krefter på å få den opp, er derfor fordel aktig å få hjelp. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Opp og ned fra rack er det "lov" å få hjelp til. Ganske vanlig og, man bruker mye krefter på å få den opp, er derfor fordel aktig å få hjelp. Takk for hjelpen Hadde opprinnelig denne tankegangen, men sluttet med det for en stund siden. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Avstanden frå racken til løfteposisjon er den avstanden det skjer flest skader på også mener eg å ha lest. Hvertfall vanleg å få hjelp når vektene begynner å bli tunge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det ble en liten økning i går. Oppe i 105kg, har ikke trent på 2 uker. Er også tømt for kreatin, vekta har sunket med 10kg!! så nå er jeg bare 90kg fordelt på mine 190cm. Jeg har forresten bestemt meg for å endre fokus, skal ned i fettprosent. Så spørs om jeg kommer til å gå så mye oppover i benken før etter sommeren. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer bisko0p! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jo takk! Men er litt skuffa. Hadde håpt på 110kg Det med vekten skuffer iallefall, men misstenker defekt vekt på trenings studioet. Jeg skylder ialf på det! 10kg ned på under 1 mnd er skummelt! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har gått ned mer enn det på 2 uker Men bare skyld på de, er forferdelig mange trenningsstudioer fylt med idioter! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det var vekta som var feil! Var innom i går, da jobba de me å få inn ny vekt. Den viste 8-10kg for lite. Nå ble jeg glad, enda rundt 3-siffer! =) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bra å høre! Jeg klarte ikke 120 i max får vel prøve med 115 i morra Lenke til kommentar
kongelf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er I USA dette året her og har begynt å trene i benken. men lurte på om man teller med stanga når man løfter i benken? liksom Stanga+vektene= totalen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tok 95 i benk i går. Slet som f med å få den på racken igjen. Fikk stanga opp men klarte ikke styre den på plass. Første dagen på trenings studio i går. Har trent littegrann hjemme med pushups og manualer. Skal trene litt kondisjon i mårra, 14 år med røyking har ødelagt formen helt. Er 1,83 og 104kg. Håper å være nede 90kg om 6mnd Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er I USA dette året her og har begynt å trene i benken. men lurte på om man teller med stanga når man løfter i benken? liksom Stanga+vektene= totalen? Seff gjør du det, blir feil å si du presser 80kg hvis du egentlig nettopp pressa opp 100! Men OT; ikke fornøyd med brystøkta i dag.. 90x6, 100x5, 110x3 og hadde håpet på ny max med 130, men måtte ha litt hjelp gitt.. blæh.. Lenke til kommentar
kongelf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er I USA dette året her og har begynt å trene i benken. men lurte på om man teller med stanga når man løfter i benken? liksom Stanga+vektene= totalen? Seff gjør du det, blir feil å si du presser 80kg hvis du egentlig nettopp pressa opp 100! Men OT; ikke fornøyd med brystøkta i dag.. 90x6, 100x5, 110x3 og hadde håpet på ny max med 130, men måtte ha litt hjelp gitt.. blæh.. Okei. 17 år, 182cm, 66kg tar 50 i benk. nettopp begynt så tenker det kommer seg om noen uker Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er 15år, 179cm og 71kg. Har tatt 80kg i benk, men det var etter å trent bryst rett før, så tipper jeg skulle klart ca.85kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå