Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

55 kilo og 15 år? Du må legge på deg gutt! Helst muskeler, ikke fett.

Edit: Er 70 kg sjøl. 15 år.

Sliter med det der :p

vil gjerne legge på meg rundt 10-15 kg, men skjønner ikke hvordan, har en syk forbrenning, hvis det har noe med saken å gjøre i det hele tatt da.

Er forresten rundt 170 høy, ikke størst med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Etter det jeg har sett at andre har svart virker det som man blir veldig sterk av å sitte forran datamaskinen...

Kanskje noen har vært på det lokale gymmet å skaffet seg en bolemus

Endret av War
Lenke til kommentar

Tja, en jeg vet om slenger til 5 kilo for hver gang han skal fortelle damene på pubben hvor mye han tar i benk så jeg tviler ikke på at disse anonyme småtassene her slenger på noen kilo ekstra og ;) Uansett så er det helt urelevant.

Lenke til kommentar

Er altfor pinglete jeg ja... 45 kg tror jeg det var. Trener av og til med en kompis, men inspirasjonen ligger ikke der though... En annen kompis av meg som aldri trener, og han tar 60 uten et snev av teknikk. Han holder armene strakt opp, ca 25-30 cm mellom hendene på stangen :dontgetit:

Han hadde sikkert lett tatt mer med noenlunde god teknikk...

Lenke til kommentar
Tok max en på 50 når jeg var 16, ikke skam deg for det, de fleste her lyger vel uansett så :D

hvorfor skulle de fleste her lyve? er ingen ekstreme resultater.

Joda alle lyver!!!!!!!! Fordi det er så vanvittig helrått å benke 65kg istedenfor 55kg!!!!! HEEELT VILLTTTT (65kg er helt villt)

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...