Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

vis du bjunner å trene på atletklubb når du er under utvikling og er kraftig bygd, slik at det er lett som en lek å bygge muskler, (jeg bjunte når jeg var 13) å trener eksplosivt og rett 4 ganger i uka - 2,5 timer hver dag, i 2 et halv år så låver jeg deg at du blir jævlig svær! - å at jeg er 112 kg å bare er 15 år, mange begynner å le når jeg sier det, frem til jeg viser at jeg ikke er feit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner begynnte å trene når han var 13-14 år og er nå 18. Han har gener som bare det, familien har mange styreløftere osv. Og han her veier ca 95 kilo er bygger og har bola. Han er ikke noe høyere en 1.75. Så når du kommer med de påstandene dine tviler jeg sterk på det du sier. Så sleng opp ett bilde

Lenke til kommentar
En jeg kjenner begynnte å trene når han var 13-14 år og er nå 18. Han har gener som bare det, familien har mange styreløftere osv. Og han her veier ca 95 kilo er bygger og har bola. Han er ikke noe høyere en 1.75. Så når du kommer med de påstandene dine tviler jeg sterk på det du sier. Så sleng opp ett bilde

 

hva var egentlig meningen med innlegget her? du kjenner en som er 95 kg og 175 høy? ser ikke helt paralellene som du strekker mellom brukeren her inne og ditt bekjentskap

 

awkward er ikke bare badevekta som han har pund, på men vektene på treningssenteret sitt også :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

Nå er de tikke så lett å se fra den vinkelen der, men ser ut som du løfter både rumpa og hælene fra hendholdsvis benken og bakken - ergo ikke godkjent konkuranse løft, men sånn for selvfølelsen så funker det jo, du hadde den greit inne så du hadde nok muligens greid ett godkjent løft på 110 også..

 

edit: leif leif og atter leif :)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...