Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

300 i benk er helt uaktuelt 200 er helt uaktuelt. 100 er mest trolig uaketuelt for den lille skryte paven også. blir så irritert på folk som juger på seg mere en de klarer. er en tulling på skolen min på 75 kg. som sa han tok 150 i benk. spinkel kick boxer fyr. jeg møter han i gymmen. og ber han prøve på 100 kg som jeg trente med. han la seg ned og klarte ikke løfte den ned en gang:P

Endret av neoman
Lenke til kommentar
300 i benk er helt uaktuelt 200 er helt uaktuelt. 100 er mest trolig uaketuelt for den lille skryte paven også. blir så irritert på folk som juger på seg mere en de klarer. er en tulling på skolen min på 75 kg. som sa han tok 150 i benk. spinkel kick boxer fyr. jeg møter han i gymmen. og ber han prøve på 100 kg som jeg trente med. han la seg ned og klarte ikke løfte den ned en gang:P

 

hahahahaha:P håper du sa "FAIL" høyt da:P

 

 

prøvde 50 engang jeg.. slet jeg faktisk -.-

but.. IM STRONGER THEN YESTERDAY! nothing can get in my way!

Lenke til kommentar
300 i benk er helt uaktuelt 200 er helt uaktuelt. 100 er mest trolig uaketuelt for den lille skryte paven også. blir så irritert på folk som juger på seg mere en de klarer. er en tulling på skolen min på 75 kg. som sa han tok 150 i benk. spinkel kick boxer fyr. jeg møter han i gymmen. og ber han prøve på 100 kg som jeg trente med. han la seg ned og klarte ikke løfte den ned en gang:P

 

 

hvorfor er 100 kg uakutelt? jeg løfta 100 kg da jeg hadde cirka like stats som han fyren, var til og med 10 cm høyere...

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Persen min er 2 x 110 kg med stopp. Det vil si ett sekunds pause på brystkassa. :D

 

Har forøvrig trent skråbenk med 45 kilos håndvekter (én i hver hånd).

 

Jeg har trent dårlig i det siste, men har endelig kommet i gang igjen.

 

 

Stå på gutter. :thumbs:

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Persen min er 2 x 110 kg med stopp. Det vil si ett sekunds pause på brystkassa. :D

 

Har forøvrig trent skråbenk med 45 kilos håndvekter (én i hver hånd).

 

Jeg har trent dårlig i det siste, men har endelig kommet i gang igjen.

 

 

Stå på gutter. :thumbs:

Det er tøft! Benker 110 maks jeg da...

Har du sjekka maks løft enda?

Lenke til kommentar

2 x 110 var egentlig under mitt forsøk på maksløft. Jeg må ha vært i god form den dagen for etter én repetisjon følte jeg meg ikke ferdig, og klemte derfor ut den siste også. Jeg var såpass godt fornøyd med det at jeg ikke prøvde høyere. :D Jeg presset vel egentlig ut det som var, så noe mer hadde jeg nok ikke klart etterpå. Én rep. 115 kunne kanskje gått istedenfor de to på 110.

 

Jeg brukte NSF's styrkeprogram frem mot det løftet. Akkurat nå trener jeg heller litt flere reps, og styrken har ikke topp prioritet. Har heller ingen treningspartner nå, så tung styrketrening er litt risikabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...