Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du fleiper nå sant?! :ohmy: Vi snakker om benpress hvor du sitter med beina trykt ihop på et brett, så skal du dytte ifra deg med beina? eller?

I rest my case... Les alt, så skjønner du. Først nevner han at fyren i klassen sier han løfter 300kg i benKpress, så sier han at fyren også har nevnt at han klarer 200kg i BENpress. See?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hehehe, ok. Btw, sa en ting feil her i forrige innlegg, det var han 'småën' som løftet 200 kg benpress, og en annen fyr tok 300 kg benk.

Men det er kanskje mer mulig? Den personen er bare 16, men ganske muskuløs i kroppen, så da går kanskje 300 Kg?

Lenke til kommentar
Hehehe, ok. Btw, sa en ting feil her i forrige innlegg, det var han 'småën' som løftet 200 kg benpress, og en annen fyr tok 300 kg benk.

Men det er kanskje mer mulig? Den personen er bare 16, men ganske muskuløs i kroppen, så da går kanskje 300 Kg?

Nei ikke mer sannsynlig vis meg den 16 åringen som løfter 300 i benk a, det er guiness rekordbok stoff,

Lenke til kommentar
Nettopp begynt å trene regelmessig. Klarer 50*6-7 Klarer så vidt 60 en gang. Får panikk. Vet ikke hvorfor....Burde jo klare 60 flere ganger når eg klarer så pass mange ganger 50kg.

10 kg har veldig mye å si.

Tok 2 sett på 35 kg (på hver arm) med hantler her om dagen og gikk deretter ned til 32,5 kg (3 sett) og tok det så og si uten problem.

Lenke til kommentar

Ah, nå skal jeg snart få begynt med litt tung benkpress igjen, siden jeg har trent aleine det siste halvannet året. Se om jeg får forbedret persen på 140, burde gå greit det..tok 7 reps på 110 her for en ca 2 måneder siden. og 50 kg hantler i flatbenk for en 2 uker siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...