Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det er mulig. en kar jeg kjenner på 17 tar 170. men han skryter ALDRI av det på forumer han nevner det ikke en gang fordi han vet ingen vil tro han. har ett intrykk av att alle som skryter av hvor mye de tar. lite kroppsvekt ung alder, og råtung benk vekt juger, ærlig talt har dere noe store løft kom med en video så vil dere bli trodd. kan ikke nevne hvor ofte jeg møter personer på 15-16 som sier de tar 110 ca og på studio klarer de 60. kan lett se det på folk ca hvor sterke de er.

 

Tar selv 100 nå 18 år 83 kg.

 

Pudzianowski tok 160 som 16 åring. men nå har han monster gener.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
ja det er mulig. en kar jeg kjenner på 17 tar 170. men han skryter ALDRI av det på forumer han nevner det ikke en gang fordi han vet ingen vil tro han. har ett intrykk av att alle som skryter av hvor mye de tar. lite kroppsvekt ung alder, og råtung benk vekt juger, ærlig talt har dere noe store løft kom med en video så vil dere bli trodd. kan ikke nevne hvor ofte jeg møter personer på 15-16 som sier de tar 110 ca og på studio klarer de 60. kan lett se det på folk ca hvor sterke de er.

 

Tar selv 100 nå 18 år 83 kg.

 

Pudzianowski tok 160 som 16 åring. men nå har han monster gener.

 

Tja, 110 lbs, er ikke det ca 60 kg? :D

 

Jeg løfta 160 (kilo) da jeg var 18. Var visstnok 2,5 kg fra norgesrekorden for ungdom, i min vektklasse.

Lenke til kommentar

hehe kan forsikre om att kompisen min tar 170. han veier jo 120+. er heller ikke sikker på om han har trent helt rent.

 

han 17 åringen som kom på 5 plass i norges sterkeste man tar 200. så om 162.5 var norges rekorden var den ganske beskjeden så sant det var i 125+ da.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Jeg mener å ha lest at Mariusz Pudzianowski tok langt over 100 kg i benk som sekstenåring.

 

Men det gjør ikke den såkalte sarkasmen til Metou bedre ;)

Sven Karlsen løftet vel det i en alder av 14 år :)

Har ein kompis som er rundt 16 (Blei ferdig i 10. klasse no får nokre veker sidan) Han tar over 150 Kilo I benk uten drakt. Under 90 Kilo tung.

 

Ganske imponerande faktisk!

Lenke til kommentar
hehe kan forsikre om att kompisen min tar 170. han veier jo 120+. er heller ikke sikker på om han har trent helt rent.

 

han 17 åringen som kom på 5 plass i norges sterkeste man tar 200. så om 162.5 var norges rekorden var den ganske beskjeden så sant det var i 125+ da.

 

Nei jeg var nok ikke over 125 som 18-åring :D Var enten 100- eller 110-klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...