Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant en video på youtube av en fyr som var "ganske" flink i benk.

 

Magnus samuelsson (verdens sterkeste mann 1998) som er kjent for å være meget god i benk, kjørte 270kg x 2 reps sist gang jeg så video av han, og denne fyren jeg linker til nå er en liten kar i forhold og repper 265 kg 23 ganger. Og det ser ikke ut som om det hadde behøvd å stoppe der.

 

 

Jeg bare lurer på om denne kan være falsk, jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

garantert fake. han stopper den over kassa og løfter den lett opp igjen. bare en eller annen soss som tror han er sterk. og sier vektene veier mye mer en de gjør sikkert. alså samuellson tar 2 reps på 270. og man kan se att samuellson er minst dobbelt så sterk som denna karen.

Lenke til kommentar
garantert fake. han stopper den over kassa og løfter den lett opp igjen. bare en eller annen soss som tror han er sterk. og sier vektene veier mye mer en de gjør sikkert. alså samuellson tar 2 reps på 270. og man kan se att samuellson er minst dobbelt så sterk som denna karen.

 

 

Du kan ikke se på folk at de svake eller sterke, du ser jo at han ikke er en liten tass... En som trener bygging og ser diger ut kan være betraktelig svakere enn en som trener styrke men ser tynn ut, mente jeg leste ett sted at Andreas Torkildsen benka 190 kg, og han ser jo ikke akkuart stor ut.. som jeg ser det så har han 120 kg på hver side, hvis det er 20 kg som han har på, ergo 260 kg, hvis vi regner med at det er olympiastang som veier 20 kg...

Lenke til kommentar

FOlkens..!

Det som spiller mest inn på hvor mye du tar i benken er hvor høy du er!!!

Er du veldig høy blir det MYE tyngre og løfte tungt i benken!

 

Jeg er 1.97, veier 100kg, trener en god del og er sterk i alt annet enn benk. Makser bare 70...

 

En kompis, er 170.. Han er ikke like sterk som meg, men tar 90 i benk..

 

:D

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
FOlkens..!

Det som spiller mest inn på hvor mye du tar i benken er hvor høy du er!!!

Er du veldig høy blir det MYE tyngre og løfte tungt i benken!

 

Jeg er 1.97, veier 100kg, trener en god del og er sterk i alt annet enn benk. Makser bare 70...

 

En kompis, er 170.. Han er ikke like sterk som meg, men tar 90 i benk..

 

:D

 

Snakkes!

 

Har aldri hørt at høyde har noe å si i benk

Lenke til kommentar
Jeg fant en video på youtube av en fyr som var "ganske" flink i benk.

 

Magnus samuelsson (verdens sterkeste mann 1998) som er kjent for å være meget god i benk, kjørte 270kg x 2 reps sist gang jeg så video av han, og denne fyren jeg linker til nå er en liten kar i forhold og repper 265 kg 23 ganger. Og det ser ikke ut som om det hadde behøvd å stoppe der.

 

 

Jeg bare lurer på om denne kan være falsk, jeg tror ikke det.

 

 

Fake vekter da. Det er sånn 90-100kg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...