Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Det var ikke det jeg sa. Jeg sa ikke noe om at den ikke var viktig. Selvfølgelig er det viktig med en vel balansert kropp.

Poenget var bare at muskelen brukes aldri i praksis i noen situasjoner. La oss ta et eksempel; rygg og bein kommer mye bedre med når man skal løfte en gjenstand med x antall kilo framfor brystmuskelen.

 

En vel balansert kropp er pent.

Selvsagt har vi to svære muskler fremme på kroppen som bare er til pynt. Sier seg jo selv det :p

 

Sier seg selv at man har bruk for brystmuskulatur. Det er en grunn til at vi har muskler der.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Heter vel Cerebral Parese, ikke bruk ord du ikke kan stave a.. vetke hvem som er CP her..

Det skrives "vet ikke". Ikke bruk ord du ikke kan stave du heller, da. :)

 

>.<

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Heter vel Cerebral Parese, ikke bruk ord du ikke kan stave a.. vetke hvem som er CP her..

Det skrives "vet ikke". Ikke bruk ord du ikke kan stave du heller, da. :)

 

>.<

 

 

vetke er mer "slæng" da Du vet jo ikke hva sjukdommen heter en gang, forresten hvorfor drar du Cp inn i denne diskusjonen, er vel så Offtopic som det går ann å bli..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
vetke er mer "slæng" da Du vet jo ikke hva sjukdommen heter en gang, forresten hvorfor drar du Cp inn i denne diskusjonen, er vel så Offtopic som det går ann å bli..

Jeg har da aldri dratt den sykdommen inn i noen som helst diskusjon. Synes bare det er teit å rette på andre, for så å skrive feil selv.

Lenke til kommentar
vetke er mer "slæng" da Du vet jo ikke hva sjukdommen heter en gang, forresten hvorfor drar du Cp inn i denne diskusjonen, er vel så Offtopic som det går ann å bli..

Jeg har da aldri dratt den sykdommen inn i noen som helst diskusjon. Synes bare det er teit å rette på andre, for så å skrive feil selv.

 

Trodde du som skrev det CP greiene jeg... my offence..

 

Vetke er som sagt "slæng", du kan ikke få Celebral Parese til å bli "slæng" for Cerebral Parese...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Trodde du som skrev det CP greiene jeg... my offence..

 

Vetke er som sagt "slæng", du kan ikke få Celebral Parese til å bli "slæng" for Cerebral Parese...

Nei, men vekte er fortsatt feil å skrive.

 

Nok krefter brukt på ingenting for denne gang :p

Lenke til kommentar
Gidd å rett på slikt da, ''moderatorer''.

 

On topic, klarer jeg 75kg nå.

 

Går litt og litt oppover, men ikke mye. Tar mye mer i skrå benk.

 

 

tar du mye mer i skråbenk enn i flatbenk? har jeg aldri sett før hehe :p mye tar du i skrå a?

I skrå, uten å ha trent bryst, kun for å makse tok jeg 100kg akkurat- i kun vekter selvfølgelig. Dette er da i skråbenkaparat. Skal se om jeg finner bilde.

Samme med kompisene mine, som jeg trente sammen med. De tok også mer skrått, enn i benk. Dog ikke skrå med stang.

Lenke til kommentar
Gidd å rett på slikt da, ''moderatorer''.

 

On topic, klarer jeg 75kg nå.

 

Går litt og litt oppover, men ikke mye. Tar mye mer i skrå benk.

 

 

tar du mye mer i skråbenk enn i flatbenk? har jeg aldri sett før hehe :p mye tar du i skrå a?

I skrå, uten å ha trent bryst, kun for å makse tok jeg 100kg akkurat- i kun vekter selvfølgelig. Dette er da i skråbenkaparat. Skal se om jeg finner bilde.

Samme med kompisene mine, som jeg trente sammen med. De tok også mer skrått, enn i benk. Dog ikke skrå med stang.

 

enig med Mikachu her, i smith benk kan jeg sikkert makse 10-15 kg mer enn det jeg makser i Fribenk.

 

Update på min form

 

Fortsatt 168 Høy

veier 62-64 KgBenkpress: 90 * 3 regner vel med at jeg tar 95 i maks... 100 innen jul ;)

Lenke til kommentar

Skråbenk er skumle greier.. Første gang jeg testa det gikk jeg rett på 50 kg. Det gikk opp, fremover og ned med et smell. Hadde to avlange blåmerker på lårene en ukes tid da ja :p

 

Enda mer on topic : Sliter med 80 kg max i benk nå. Samme dag som jeg tok 95 kg for et år siden slutta jeg helt med all trening. Lurer på å begynne på an igjen nå snart. Regner med å ta 100 etter 4 måneder isåfall.

Lenke til kommentar
At han har celebral parese.

 

 

Heter vel Cerebral Parese, ikke bruk ord du ikke kan stave a.. vetke hvem som er CP her..

 

Nei, lover. Skal aldri igjen bruke ord som jeg ikke kan stave xD ;)

 

Jeg har klart 77.5 3*8. Og jeg har klart 50 kg 29*1. Ifølge denne http://www.timinvermont.com/fitness/orm.htm tar jeg mye mer enn det jeg føler jeg klarer. Noe som kan tenke seg hva jeg ligger på sånn ca? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...