Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

begynte å trene for ett år siden, da tok jeg 70 kilo i benken. men begynte ikke å trene benkpress før i begynnelsen av mai.

 

nå tar jeg 105 i benken og veier 76 kilo. og blir bare sterkere og sterkere i benken!

 

 

nå trener jeg med benken 10 reps med 50kg (oppvarming) 3*10 med 75kg og 1*10 med 60kg

 

det går nesten 2 timer per dag med trening (ikke i benkpress)

 

trener som sakt biceps, triceps, rygg, korsrygg, nakken, bryst, magen osv

 

alt utenom beina som jeg har begynt å vurdere å trene siden dem ser ut som noen kyllingbein!!

 

men er så kjedelig å trene beina!

 

alder: 22

vekt: 76 kg

benkpress 105 kg

Lenke til kommentar
Tok 80x6 på tredje/siste set'et igår, har aldri prøvd 1RM så kunne vært morro og prøve.

Ser ut som du klarer rundt 100 mtp. på at du klarer 6 x 80 på slutten av en trening.

tipper det jeg og. da jeg tok 100kg tok jeg 80kg x 6reps x 3

 

Skreiv nok sånn at det ble misforståelse her. Jeg mente at jeg kom på trening, oppvarmet og startet på benk. Først 6x65kg, så 6x70kg, og 6x80kg på siste. Så fortsatte jeg bare videre til resten av programmet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynte å trene benk hjemme for 2,5 år sida, etter 2 måneder tok jeg 90kg, slutta da å trene en stund grunnet skade.

 

Noen måneder etter starta jeg å trene igjen sånn cirka en måneds tid, tok da 95 kilo i benk.. Etter det ble det bare bom stopp med all trening! Og det er over et år sida.. Nå tar jeg vel 80 kilo x2 som maks.

 

Er vel ikke så ille med tanke på at jeg ikke har trent på godt over et år, men uansett trasig å tenke på at 80 x 10 reps gikk lett før :p

 

Men har store planer om å begynne å trene igjen nå! Vet ikke om det blir benk sånn helt med det første, men skal nå for faen over 100 i det og :D Skjønner ikke at jeg ga meg når jeg var så nærmt ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...