Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zubiasto (36 minutes ago) Marked as spam

you cant lift your max without a spotter, people die when trying that, you need someone to back you up, if you don`t make it..

are you stupid umbertolyo?

Or maby you don`t anything about weight lifting...

9166780[/snapback]

 

Jeg tror de fleste kan slutte seg opp om kunklusjonen at umbertolyo faktisk er mongo. Spotters are gay? Han kan prøve å ligge under 210 kilo i benken, ingen spøk :)

Lenke til kommentar

Zubiasto (36 minutes ago) Marked as spam

you cant lift your max without a spotter, people die when trying that, you need someone to back you up, if you don`t make it..

are you stupid umbertolyo?

Or maby you don`t anything about weight lifting...

9166780[/snapback]

 

Jeg tror de fleste kan slutte seg opp om kunklusjonen at umbertolyo faktisk er mongo. Spotters are gay? Han kan prøve å ligge under 210 kilo i benken, ingen spøk :)

9178040[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. Spotters are GAY GAY GAY :p Litt retard han fyren der, ja. Tatt 210 kg ennå martin?

Lenke til kommentar

Zubiasto (36 minutes ago) Marked as spam

you cant lift your max without a spotter, people die when trying that, you need someone to back you up, if you don`t make it..

are you stupid umbertolyo?

Or maby you don`t anything about weight lifting...

9166780[/snapback]

 

Jeg tror de fleste kan slutte seg opp om kunklusjonen at umbertolyo faktisk er mongo. Spotters are gay? Han kan prøve å ligge under 210 kilo i benken, ingen spøk :)

9178040[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. Spotters are GAY GAY GAY :p Litt retard han fyren der, ja. Tatt 210 kg ennå martin?

9181252[/snapback]

 

Ja, jeg blei så provosert over han der :nei:

Men men :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Er 15 år, 173cm høy, 60 kg og tar rundt 85-90.

9191626[/snapback]

 

90 kg når man er 15 år og 60 kilo. Bare jeg som synes det er imponerende? Hvis du snakker sant, så er du utrolig sterk.

Lenke til kommentar
Er 15 år, 173cm høy, 60 kg og tar rundt 85-90.

9191626[/snapback]

 

90 kg når man er 15 år og 60 kilo. Bare jeg som synes det er imponerende? Hvis du snakker sant, så er du utrolig sterk.

9192035[/snapback]

Jeg syns det er VELDIG imponerende om dette er sant.

 

Enten snakker han ærlig, eller så vil han bare skryte på seg at han kan løfte mye

Lenke til kommentar

15år og 2 måneder. Vært ekstremt av og på, og ikke trent i ferien. Begynte igjen for to dager siden, og nå kjører man seriøs trening. Regner dog ikke med å øke noe særlig, da jeg er på deff.

 

Benk: 45kg 5x5

Kroppsvekt: 73kg, stor beinbygning og masse spekk. Ligger på en 18-20% i fettprosent.

 

Kroppsvekt uten å gi ut høyde funker jo ikke, jeg er rundt 1.81^^

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Er 15 år, 173cm høy, 60 kg og tar rundt 85-90.

9191626[/snapback]

 

Det er jo sykt spør du meg...

9212547[/snapback]

Er vel ikke saa sykt, men er ganske bra.

 

Vet ikke hvor mye jeg tar i benken, men ligger vel paa litt over 100kg naa hvis jeg ser paa hva jeg trener med.

 

16 aar, 87-88kg, 181cm ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mye jeg tar i benken, men ligger vel paa litt over 100kg naa hvis jeg ser paa hva jeg trener med.

9212766[/snapback]

Du har hatt rimelig god framgang siden du begynte å trene. Veldig bra viljestyrke. Jeg mener, det er ikke alle som er så strukturerte i starten, selv om man ofte øker fort de første månedene.

Endret av Redline
Lenke til kommentar

Er muligens god for 100kg nå. Men skal ikke teste helt ennå. Skal trene med 3 rep på 85 i 5 set i morgen. Får se hvordan det føles. Hvis det ikke føles alt for tungt kjører jeg på med 100 etter en lett økt. Det er bare et tall, men det er fortsatt litt viktig for meg psykologisk å faktisk ta 100.

 

Har trent i litt over ett år med noen lange avbrekk som har ødelagt en del. Er 19 år.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Er muligens god for 100kg nå. Men skal ikke teste helt ennå. Skal trene med 3 rep på 85 i 5 set i morgen. Får se hvordan det føles. Hvis det ikke føles alt for tungt kjører jeg på med 100 etter en lett økt. Det er bare et tall, men det er fortsatt litt viktig for meg psykologisk å faktisk ta 100.

 

Har trent i litt over ett år med noen lange avbrekk som har ødelagt en del. Er 19 år.

9216525[/snapback]

 

Lykke til da :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...