Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Tok 92,5 her om dagen. Er 100 et urealistisk mål i løpet av sommerferien. Trener 2 ganger benk i uka nå, men så fort ferien begynner blir det 3 i uka tenker jeg.

8576873[/snapback]

Med riktig kosthold og trening er det på ingen måte urealistisk i løpet av noen få måneder, nei. Egentlig et ganske moderat mål.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Siden jeg ikke har teknikken helt inne enda, så vet jeg ikke det absolutte maksimale jeg greier, men tok 65 kilo sist jeg prøvde. Jeg fikk jævlig vondt i ryggen da jeg reiste meg, så jeg tør ikke å hive på mer enda. Holder på å lære teknikken nå da, men tar ikke noe maksløft på en stund. Fokuserer dessuten ikke så mye på benkpress.

 

15 år, 100+/- kilo

4076256[/snapback]

Hmm. På disse to årene har jeg kommet meg opp til 115kg. Morsom lesning. :green:

8323880[/snapback]

Og på denne måneden har jeg økt til 120. Kult.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvor sterk alle er. Har aldri klart å ta mer enn 70kg maks, og tar sjeldent mer enn 60kg når jeg trener benkpress til vanlig. Er 19 år og 83 kg...

8581035[/snapback]

Jeg er svakere enn deg ;)

8581906[/snapback]

 

Nei, han tar mer i benkpress enn deg.

Lenke til kommentar
Tok 92,5 her om dagen. Er 100 et urealistisk mål i løpet av sommerferien. Trener 2 ganger benk i uka nå, men så fort ferien begynner blir det 3 i uka tenker jeg.

8576873[/snapback]

Det er veldig bra for rotator cuff har jeg hørt. Men du har vell et balansert treningsprogram. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...