Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 år

 

170 cm

 

70 kg

 

Tror jeg tar rundt 180-200 kg i benken, har ikke tatt det før! Løfter traktordekk og vedsekker (80)kg lett!

 

 

....

8337816[/snapback]

 

 

Bare KØDD!! Hater folk som sier de ikke har tatt benk før, men tror at de greier, bla bla bla..

Endret av Hsw
Lenke til kommentar

Vet dette er litt inviduelt men: Hvor mye ca. burde man trene med 4 x 6 i benken hvis man tar 100kg 1rm?

 

Vet jeg er langt unna 100kg i benken, men er et mål siden jeg må klare det samme som en kamerat, Klarer vel å trene med ca. 67,5kg nå, skal ivertfal prøve det neste trening.

Lenke til kommentar
Vet dette er litt inviduelt men: Hvor mye ca. burde man trene med 4 x 6 i benken hvis man tar 100kg 1rm?

 

Vet jeg er langt unna 100kg i benken, men er et mål siden jeg må klare det samme som en kamerat, Klarer vel å trene med ca. 67,5kg nå, skal ivertfal prøve det neste trening.

8368109[/snapback]

Tipper rundt 85. Hvis man klarer 80x8 skal man i teorien kunne ta 100.

Lenke til kommentar
Vet dette er litt inviduelt men: Hvor mye ca. burde man trene med 4 x 6 i benken hvis man tar 100kg 1rm?

 

Vet jeg er langt unna 100kg i benken, men er et mål siden jeg må klare det samme som en kamerat, Klarer vel å trene med ca. 67,5kg nå, skal ivertfal prøve det neste trening.

8368109[/snapback]

 

Tar selv 100kg 1rm. Nå vet ikke jeg hva du mener når du sier 4 x 6, men jeg går utifra 6 reps i 4 serier. Pleier selv å trene med 80kg 5x5, så ville vel hatt samme belastning dersom jeg skulle ha trent 4x6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...