Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!


Kurt P

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg er 15 år og tar 90kg. Han er 175 høy ca.

 

:S sjukt

8269181[/snapback]

 

Hehe, eg lurer innderlig på kven så er den-15 år sterkest guten i 13-15års alderen er.. eg sjølv er 14 år og har 100kg i benk.. synnst ikkje det er så ufattlig bra men alikevell sett fra alderen så veit eg ikkje om så mange andre så ligger masse overe 100.. men er litt nysjerig på det:P

8269252[/snapback]

 

Du går ikke på kosttilskudd eller?

 

Vet om en i nærheten som tar over 100, han er også 15/16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja, Årdal sitt vatn er kåra til norges beste drikkevatn fra spring da! :p Såe!:p:P

Dessuten effekten av portein pulver i form av feitt, hjelper jo mest til med å bygge muskler.. du får volum, men du blir ikkje så fryktilig sterk av det føler eg, men det kan godt vera heilt feil altså:p

Endret av veitch
Lenke til kommentar
Du går ikke på kosttilskudd eller?

8269279[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :p

8269391[/snapback]

 

 

En som går på Protein pulver pleier vell å ha litt raskere framgang enn en som drekk vatten? : P

8269556[/snapback]

Vet du en gang hva proteinpulver er? :no::no:

 

Mja, Årdal sitt vatn er kåra til norges beste drikkevatn fra spring da! :p Såe!:p:P

Dessuten effekten av portein pulver i form av feitt, hjelper jo mest til med å bygge muskler.. du får volum, men du blir ikkje så fryktilig sterk av det føler eg, men det kan godt vera heilt feil altså:p

8269597[/snapback]

Du vet nok ikke heller hva det er? :no::no:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Vet du en gang hva proteinpulver er?  :no:  :no:

 

 

 

Niks er ikke noen proteinpulver ekspert : P

 

Men etter som jeg nesten har fått med meg er det : Får du ikke i deg nok proteiner etter hva kroppen trenger etter du har trent, kan proteinpulver hjelpetil med å få opp kroppen dins Protein innhold. Og som de fleste veit trengs proteiner for å bygge/lage muskler..

 

Min oppfattning av hva det er : P

Lenke til kommentar
Jeg er 21 år gammel. er 170, og veier i underkant av 70. Jeg har tatt 110 i benkpress 1rm. Er dette bra? Hvor mye er det egentlig mulig å løfte for en person på 70kg. noen som kan svare?

8271098[/snapback]

Norges rekorden i klassen -75 er på 211 kilo. Så du får bare trene på ;)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...