Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis tok 20kg x 3, 30kg x 3, 40kg x 3, 50kg x 3, 60kg x 3, 70kg x 3, 80kg x 3, 90kg x 3, 100kg x 3 første gang han tok benkpress, fy flate for et naturtalent!

8254902[/snapback]

Det må man kunne si, jeg tok 55kg første gangen :wee:

8254994[/snapback]

Tok 50 første gang jeg prøvde jeg ^^

en fra naboplassen her tok 125kg i fylla første gang han prøvde. Men han er svær som en bjørn også da =)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
En kompis tok 20kg x 3, 30kg x 3, 40kg x 3, 50kg x 3, 60kg x 3, 70kg x 3, 80kg x 3, 90kg x 3, 100kg x 3 første gang han tok benkpress, fy flate for et naturtalent!

8254902[/snapback]

Det må man kunne si, jeg tok 55kg første gangen :wee:

8254994[/snapback]

Tok 50 første gang jeg prøvde jeg ^^

en fra naboplassen her tok 125kg i fylla første gang han prøvde. Men han er svær som en bjørn også da =)

8257123[/snapback]

Det hørtes helt sykt ut må jeg si. Selv så tok jeg 30 kg første gang jeg prøvde, hadde akkurat fylt 14.

Begynte å trene en stund etter det, når tar jeg vel 60 kg eller noe :)

EDIT : Antydet ikke at du løy.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar

En jeg trener med omtrent hver dag veier 67 kg, han tok 100kg i benken i går :)

Han har trent i 1 eller 2 år nå.

Vi har begge akurat fylt 17.

Jeg veier 63kg og tar 70kg :blush: , men så har jeg bare trent i 2 mnd da :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
En jeg trener med omtrent hver dag veier 67 kg, han tok 100kg i benken i går :)

Han har trent i 1 eller 2 år nå.

Vi har begge akurat fylt 17.

Jeg veier 63kg og tar 70kg :blush: , men så har jeg bare trent i 2 mnd da :)

8258058[/snapback]

Høyde på deg, og høyde på han andre?

Lenke til kommentar
I dag tok jeg først 35x8, 40x8 også 43x6 :p Ikke testet max enda. Mye tror dere jeg tar max? 50? 60?

8250854[/snapback]

Tren på 5+ reps i et lite halvår. Så prøver du.

Å makse har ingen effekt i seg selv og er kun bortkastet å prøve dersom man er helt fersk. La det være en gulrot ;)

8253859[/snapback]

Har du trent lenge eller? Å starte rett på for eksempel 5x5 etter 2 uker er ikke det smarteste man gjør. Begynn heller på minst 8 reps for å bygge opp kroppen gradvis. Personlig vil jeg anbefale et fullkroppsprogram i starten.

Edit: Tar det i Den store treningstråden jeg

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar

Tror du burde begynne med mer en 8 reps og..

Lurt og ta ganske mange, gjerne 10-15 for og unngå skader og få inn teknikken..

Maksing i seg selv er arti det.. Det og se at du har økt virker ofte som moralsk støtte og motiverer deg til og trene mer.. Nå sier jeg ikke hver uke, men en gang i blant..

Lenke til kommentar

jeg tok benk for første gang i går. jeg tok 50, men vingla veldig :p det var ikke det at det var for tungt jeg har bare ikke teknikken inne :confused: de 2 andre jeg trente med tar liksom 50-60kg på maks :p jeg greier nok 60 hvis jeg får inn teknikken.

i dag tok jeg litt til men prøvde med 20 så jeg fikk litt bedre teknikk ;)

jeg tokk 40 veldig lett nå :D de to andre er 13. han ene er sønne til en som eier et treningstudia da :p jeg er 15 :p

Lenke til kommentar

Synes utsagn som dette er latterlige ----> " Jeg har en kompis som benker 120 Kg og han kan dermed banke deg lett" Hvor får folk fra at man blir en slåsskjempe gjennom å løfte mye på benken? - Heller tvert i mot da man blir tung og lite grasiøs altså helt håpløs i en særiøs slosskamp. Kanskje litt lite relevant til selve temaet men måtte nevnes.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg er 15 år og tar 90kg. Han er 175 høy ca.

:S sjukt

8269181[/snapback]

Hehe, eg lurer innderlig på kven så er den-15 år sterkest guten i 13-15års alderen er.. eg sjølv er 14 år og har 100kg i benk.. synnst ikkje det er så ufattlig bra men alikevell sett fra alderen så veit eg ikkje om så mange andre så ligger masse overe 100.. men er litt nysjerig på det:P

Lenke til kommentar
En kamerat av meg er 15 år og tar 90kg. Han er 175 høy ca.

:S sjukt

8269181[/snapback]

Hehe, eg lurer innderlig på kven så er den sterkest guten i 13-15års alderen er.. eg sjølv er 14 år og har 100kg i benk.. synnst ikkje det er så ufattlig bra men alikevell sett fra alderen så veit eg ikkje om så mange andre så ligger masse overe 100.. men er litt nysjerig på det:P

8269252[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...