CCola Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Verdens sterkeste gutt er et unntak, noen som så den dokumentaren? 7899278[/snapback] Den ungen er jo syk! Jeg har den dokumentaren på pcen. 7900972[/snapback] ja, han er sinnsyk. Hvor mye var det han tok ibenk? når han var 5-6 år eller noe. Men det har mye med gener og gjøre, samt all treningen når han var liten 7901734[/snapback] Noen som har noen link til denne? Youtube e.l? Fikk lyst å se den Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor " " -Shark-? Det er synd på gutten. Faren ga han shakes siden han var 2-3 år gammel, og hele oppveksten sin fikk han ikke lov til å gå ut og leke med de andre, han måtte være inne og trene hele dagen lang. Jeg tror jeg har lest noe om at faren sitter nå inne for barne misshandling. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tar rundt 150kg, og er 16år. går også på noe som heter steroider. 7897549[/snapback] Det er morsomt å lyve på nettet. . . 7898508[/snapback] Sikkert bare en liten unge som syns det er veldig morsomt. OoOoh 150 og 16år, særlig. Men la han tro det selv. Verdens sterkeste gutt er et unntak, noen som så den dokumentaren? 7899278[/snapback] Det er ikke noe problem å ta 150kg i benken etter å ha gått et år med anabole steroider. Så nå roer du deg ned. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det er ikke noe problem å ta 150kg i benken etter å ha gått et år med anabole steroider. Så nå roer du deg ned. 7903282[/snapback] Synes egentlig du bør roe deg ned. 16 år og ødelegge kroppen sin med sånt tull, uff. EDIT: Hvilke steroider går du på? Vil gjerne se om du vet hva anabole steroider er for noe. Endret 8. februar 2007 av andrvas Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Så lenge man "boler" rett, og ikke tar for mye av det i gangen, så tar det ikke skade av det. Man kan se på en boler som en med anoreksi, bare omvendt. Man kan si, en som har problemer med anoreksi, blir aldri tynn nok. De som tar for mye av anabole steroider ser seg i speilet hver dag, og tenker de ikke er stor nok, derfor tar de bare mer og mer og tror de blir større av det, som de visstnok blir der og da, men gir ekstreme konsekvenser når man blir eldre. Men jeg har behersket meg over den delen, og tar en liten dose anabole steroider for å hindre avhengighet og skade av kroppen i senere liv. Endret 8. februar 2007 av sndr Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde satt pris på om du kunne fortalt hvilke steroider det er snakk om. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bruker en mildere versjon av Anabole Steroider som gir mindre effekt og har mye mindre bivirkninger. Lenke til kommentar
moviesnake Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tar vel rundt 80 et sted tenker jeg. trent i perioder de siste to årene, trener ikke så veldig eksplosivt. går mest i push-ups og andre kroppslige aktiviteter. vekttrening går mest som avveksling. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruker en mildere versjon av Anabole Steroider som gir mindre effekt og har mye mindre bivirkninger. 7903385[/snapback] Tror han snakker om navnet til stoffet. Finnes sikkert tonnevis med anabole steroider, akkurat som at det finnes mange forskjellige nesesprayer. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Deler desverre ikke navn på Steroidene i offentligheten, om interesse kan vi ta det via PM. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Deler desverre ikke navn på Steroidene i offentligheten, om interesse kan vi ta det via PM. 7903578[/snapback] pingle... Sterioder er for pingler, de som ikke orker og trene ordentlig og masse. Men som bare dytter i seg noe dritt og trener noe. Spis riktig, tren riktig- og ikke for masse- da blir det bra. Ikke noe steroider. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bruker en mildere versjon av Anabole Steroider som gir mindre effekt og har mye mindre bivirkninger. 7903385[/snapback] La meg gjette: Du bruker rosa Thai-russere fordi du tror de er ufarlige fordi de har en søt rosa farge? On topic: Benkpress nå: 55kg 3 x 10. Tror jeg lett kan komme meg opp til 60kg, men bruker litt tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Så lenge man "boler" rett, og ikke tar for mye av det i gangen, så tar det ikke skade av det. Man kan se på en boler som en med anoreksi, bare omvendt. Man kan si, en som har problemer med anoreksi, blir aldri tynn nok. De som tar for mye av anabole steroider ser seg i speilet hver dag, og tenker de ikke er stor nok, derfor tar de bare mer og mer og tror de blir større av det, som de visstnok blir der og da, men gir ekstreme konsekvenser når man blir eldre. Men jeg har behersket meg over den delen, og tar en liten dose anabole steroider for å hindre avhengighet og skade av kroppen i senere liv. 7903337[/snapback] Okei for det første, anabole steroider er skadelig. Så er vi ferdig med den delen. Enkelte er villige å ta den sjansen for å se bra ut, eller bli sterkere/større, og det kan jo sammenliknes med jenter som går på efedrin eller amfetamin for å bli tynnere. Enkelte kan gjøre det uten å få varige men, men ikke kom å si til meg at det blir ufarlig av den grunn. At du skylder bolebruken din på at du ikke vil ha megareksi er jo bare teit, at du føler du må bruke medisiner for å bli stor nok er et tegn på at du IKKE har kontroll over sykdommen. Det er som en bulimiker som sier at hun sier hun bare stikker fingrene i halsen en gang om dagen i stedet for hvert måltid, og at det gjør henne frisk. Hvis du hadde hatt et normalt forhold til kroppen din, kunne du også hatt tålmodigheten til å vente til du vokste deg så stor og sterk på egenhånd. Men la nå ikke tråden skli ut i bolepreik heller.... Tilbake til benkpress Endret 9. februar 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
veitch Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Deler desverre ikke navn på Steroidene i offentligheten, om interesse kan vi ta det via PM. 7903578[/snapback] pingle... Sterioder er for pingler, de som ikke orker og trene ordentlig og masse. Men som bare dytter i seg noe dritt og trener noe. Spis riktig, tren riktig- og ikke for masse- da blir det bra. Ikke noe steroider. 7903809[/snapback] heilt ening det er for svake, gjerne tynne små folk som ønsker å bli store og sterke fort. Derfor benytter dei seg av dette!! jalle. (saken er da litt anneledes om ein har trent i 4-5 år og begynner på det da men) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Deler desverre ikke navn på Steroidene i offentligheten, om interesse kan vi ta det via PM. 7903578[/snapback] pingle... Sterioder er for pingler, de som ikke orker og trene ordentlig og masse. Men som bare dytter i seg noe dritt og trener noe. Spis riktig, tren riktig- og ikke for masse- da blir det bra. Ikke noe steroider. 7903809[/snapback] heilt ening det er for svake, gjerne tynne små folk som ønsker å bli store og sterke fort. Derfor benytter dei seg av dette!! jalle. (saken er da litt anneledes om ein har trent i 4-5 år og begynner på det da men) 7905235[/snapback] er vell spessielt farlig å ta det hvis du er tynn, så da sliter dem vell Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 bra det er noen som er enige på den. Slutt med slikt tull- og start og tren ordentlig..! FTW! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Steroider er for piingler. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 steroider er for pingler eller idioter om de ikke har nok kunnskap, selv er jeg jo fan av bb og de "må" jo ta steroider for og se slik ut. men det som absolutt kan sies og være for pingler og idioter er synthol.....UGLY on topic, har ikke tatt mer enn 82.5 men skal prøve 85 snart. har en følelse at jeg klarer det nå (lightweight baby) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bra folk henger seg på anti steroider.. Men snart må vi holde oss til topic. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Steroider er for piingler. 7905905[/snapback] Var det ikke du som vurderte å begynne å bole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå