Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gikk ærlig talt ikke ut ifra at du mente 3/4 år, siden det er så mange som bruker skråstrek i stedet for bindestrek.

82,5kg er uansett ganske bra når du veier 73,5kg og er 15 år.

7562374[/snapback]

jeg er også femten veier bare 62 kg og tar det samme :innocent:

7562456[/snapback]

Jeg er også 15 og veier mer enn dere begge :p *Min far er sterkere enn din far!*

Men er nok ikke så sterk som dere, tror jeg klarer 55-60kg 4x6 til neste trening (50kg var vist utrolig enkelt men var litt usikker på hvor mye jeg kunne løfte).

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Jeg gikk ærlig talt ikke ut ifra at du mente 3/4 år, siden det er så mange som bruker skråstrek i stedet for bindestrek.

82,5kg er uansett ganske bra når du veier 73,5kg og er 15 år.

7562374[/snapback]

jeg er også femten veier bare 62 kg og tar det samme :innocent:

7562456[/snapback]

Jeg er også 15 og veier mer enn dere begge :p *Min far er sterkere enn din far!*

Men er nok ikke så sterk som dere, tror jeg klarer 55-60kg 4x6 til neste trening (50kg var vist utrolig enkelt men var litt usikker på hvor mye jeg kunne løfte).

7562729[/snapback]

det jeg synes er litt løye er at jeg spiser ganske mye og har litt fett på kroppen og alikavell veger jeg ikke mer en jeg gjør... er ikke særlig høg da...

Lenke til kommentar
Tar ennå bare 70kg. Er enda 2,00meter, veier ca 80kg.

Dette skal gå opp!

Litt sykt at en 15 åring på 60 kg tar 12 kg mer enn jeg  :blush:

7563079[/snapback]

hvor gammel er du da?

7563264[/snapback]

Bursdag 27 April 1989 ;)

edit: les i profilen hans :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Jeg har alltid trent med tomlene på motsatt side av fingrene. Har prøvd å trene med tommelen på samme side som fingrene, men det ble bare leit. Skjønner absolutt ikke hvorfor en skulle si at du MÅ trene med de på samme side.

Uansett så er vel rekorden i benkpress på 351,0 av Brian Siders sist jeg sjekka. Han er i 125kg+ klassen ;) Noe morsommere er kanskje at en 18åring løfter 230kg! (Jani Reinela). Dette tullet med benkpress-skjorte som gjør at noen få tapere kan løfte 1000 pounds and beyond blir bare helt feil, og er ikke i nærheten av å være godkjent av noen organisasjon med godt ry.

Er jo ikke særlig sykt at en 15-åring tar mer enn deg. Uten å ha trent med vekter tidligere, løftet jeg 70kg som 15-åring. Spesielt siden han har trent i 9-10 måneder, han kunne også ha vært gårdsgutt og møkket dritt hele livet for alt du vet, mens det du har gjort er å geeke på diskusjon.no! :D (Det bygger vel ikke noe særlig annet enn e-penis :!:)

Jeg synes det står mye mer respekt av folk som trener rett, spiser rett og dermed bygger bra totalt sett, og ikke dem som kan skryte av uttalige BP-rekorder. Pøh, hva klarer du i squat, deadlift, militærpress da? Ser beina dine ut som søstera di (Mye fett - Lite muskler)? :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hva trener du for da?  :roll:

7578177[/snapback]

Er jo en del som trener fordi kompiser osv. gjør det, men når de først er i et treningsstudio/vektrom synes jeg de burde gjøre litt ut av det i form av å prøve å bli sterkere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvis jeg trener med 80kg (5x5). Hvor mye tror dere jeg greier da å ta i benk? Makse altså..

7588582[/snapback]

Mellom 95kg og 105kg ville jeg regne med, om du kjører alle reps og sett uten hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...