dimdal Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvordan gjør jeg dette, slik at jeg kan lese koreanske bokstaver i browseren min? Jeg har en kamerat fra Korea her som skal sjekke noe mail og noe saker.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tror nesten du må kjøpe/evt Laste ned hvis det er gratis fontene dine på nettet. Eller hvis du har en kamerat med fontene på diskett, så får du fint kopiert dem til din data ved at du kopierer dem til FONTS-Mappen i Kontrollpanel. Tror det skal gjøre susen. Men er ikke sikker på hvorvidt Internasjonale fonter koster. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) pøh, du har ikke en kompis i korea. du skal bare lure deg med på korean wow beta du! jeg klarte det uten å måtte ha font!. bare copypastet firkantete tegnene Endret 25. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Treat Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hahahahaha AEGD :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå