Dragen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 du har jo betalt for varen, så du kan jo anmelde sjappa for tyveri/svindel. nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men er du under 18 kan du kreve pengene tilbake uten at de kan klage. hvis de da nekter å gi pengene tilbake, eller levere vare, så må du gå til foreldrene dine som igjen burde gå til advokat/politiet. hvis du er over 18 så går du til advokat/politiet selv. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 du har jo betalt for varen, så du kan jo anmelde sjappa for tyveri/svindel. nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men er du under 18 kan du kreve pengene tilbake uten at de kan klage. hvis de da nekter å gi pengene tilbake, eller levere vare, så må du gå til foreldrene dine som igjen burde gå til advokat/politiet. hvis du er over 18 så går du til advokat/politiet selv. Lykke til hos politiet... Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg fikk svar fra Bestshop.no i dag! Her er det jeg skrev: Hei! Den 8. desember bestile jeg Warcraft - Battlechest fra bestshop.no med forhåndsbetaling. Dagen etter betalte jeg 379 kr til kontonummeret som ble oppgitt. Så ventet jeg 2 uker, men spillet kom ikke! Jeg sendte en mail hvor jeg spurte hva som hadde skjedd osv. den var det ingen som svarte på. Jeg en til noen dager senere igjen, som jeg heller ikke fikk svar på. Da tenkte jeg at det kanskje var veldig travelt i juletiden og bestemte meg for å vente til etter nyttår. Den 3. januar sendte jeg nok en mail som jeg heller ikke har fått svar på. En kamerat av meg som bestile på akkurat samme måten som meg, fikk spillet i posten noen dager senere, noe som er litt merkelig. Det kan ikke ha vært noe med betalingen, ettersom spillet skulle ha blitt sendt uansett hvis det ikke ble betalt etter 7 dager, spillet ligger heller ikke på postkontoret. Jeg har virkelig begynt å lure på hva som har skjedd! Går det ann å få et svar, eller har denne bedriften så store mangler på kundeservice at det burde raporteres til noen som kan ordne opp? Hvis dere ikke kan lever spillet, ber jeg om å få igjen pengen som jeg betalte. Her er ordebekreftelsen som jeg mottok etter at jeg hadde bestilt: Her følger en oversikt over din bestilling hos www.bestshop.no: Navn: Torgeir **** Gateaddresse: ***** Postnummer: **** Poststed: ***** Mobil: ****** Telefonnr.: ****** E-post: ****@hotmail.com ---------------------------------------- Betalingsmetode: Forskuddsbetaling Forskuddsbetaling til kontonummer 3910.21.45929 Vennligst betal innen 7 dager. Husk å merke betalingen. Om ikke betalingen er registrert innen 7 dager, sendes varen(e) som oppkrav, med de betingelser som da gjelder. Ordrereferanse: **** Ordredato: 08122004 2343 Følgende produkter er bestilt: 1 stk 14950 Warcraft 3 - Battlechest (spill, tillegg og guider) a kr 379.00 .......379.00 ---------------------------------------- Sum................. 379.00 Frakt............... 0.00 Gebyr............... 0.00 T O T A L S U M..... 379.00 Vi takker for bestillingen og ønsker velkommen igjen! Mailene jeg har sendt til bestshop.no kommer fra adressen som jeg oppgav når jeg bestilte, *****@hotmail.com. Nå har jeg skiftet e-mail til *****@gmail.com. Hilsen Torgeir ***** Her er svaret jeg fikk: Hei Torgeir! Beklager selvsagt om det er mailer du ikke har fått svar på. Kan i utgangspunktet ikke finne ubesvarte mailer fra deg. Kan disse ha blitt sendt fra en annen mailadr? Når det gjelder ordren din, så er betalingen på denne fortsatt ikke registrert hos vår bank. Når betalte du? Har du kvittering? Vi avventer som regel litt lenger enn 7 dager ved å sende ut ubetalte forskuddsbetalinger som postoppkrav. Tar smo regel en opptelling et par ganger i mnd. Nå etter jul har det blitt litt forsinkelser på dette. Ha en fin dag! mvh Sindre Nå har jeg skrevet tilbake: Hei! Som jeg skrev i den forrige mailen sendte jeg de andre mailene fra adressen *****@hotmail.com, kanskje gått som spam? Jeg betalte den 9. desember som også sto i den forrige mailen. Tror ikke jeg har den orginale kvitteringa lenger, men jeg har en utskrift fra banken om overføringen. Trenger du noen opplysninger fra denne? Kontonr og beløp stemmer. Kan ta kontakt med banken og undersøke dette nærmere. LITT lenger enn 7 dager? Det er 34 dager siden jeg bestilte... Håper dette kan ordnes på en ordentlig måte. Hilsen Torgeir ***** Har forøvrig sendt han typen 3 SMS om å få han til å sjekke det opp og gi meg en e-mail adresse som var i bruk. Fikk den samme mailen som jeg alltid har sendt til (fra en annen adresse), og fikk svar i dag. Så nå er det bare å be! Tror aldri jeg kommer til å bruke denne webshoppen igjen! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Japp, har gått som spam. Skjedde samme problem med meg, når jeg bestillte ting fra pcustyr. Var like frustert som deg. Så nå bruker jeg Gmail. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Når det gjelder ordren din, så er betalingen på denne fortsatt ikkeregistrert hos vår bank. Når betalte du? Har du kvittering? Det han skriver er faktisk sant. Når man betaler en regning over skranke vil verifisering ovenfor mottaker ta mye lenger tid. Dette kan ta alt fra 2dager til 4uker. Jeg driver eget selskap og vet derfor at sånt kan skape litt problemer en sjelden gang. Ikke veldig mange som betaler i banken slik du har gjort lenger. Koster jo mye, og man må ofte stå i kø. Her ville jeg sjekket med banken du var å betalte regningen. Ta med deg kvitteringen du fikk og spør de hva som har skjedd. Lenke til kommentar
lie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Når det gjelder ordren din, så er betalingen på denne fortsatt ikkeregistrert hos vår bank. Når betalte du? Har du kvittering? Det han skriver er faktisk sant. Når man betaler en regning over skranke vil verifisering ovenfor mottaker ta mye lenger tid. Dette kan ta alt fra 2dager til 4uker. Jeg driver eget selskap og vet derfor at sånt kan skape litt problemer en sjelden gang. Ikke veldig mange som betaler i banken slik du har gjort lenger. Koster jo mye, og man må ofte stå i kø. Her ville jeg sjekket med banken du var å betalte regningen. Ta med deg kvitteringen du fikk og spør de hva som har skjedd. Men merk, Vennligst betal innen 7 dager. Husk å merke betalingen. Om ikke betalingen erregistrert innen 7 dager, sendes varen(e) som oppkrav, med de betingelser som da gjelder. Litt treg med postoppkrav vel? Se om du finner spillet på www.xql.no Nei, den var litt slem. Men ihvertfall. Beste som er, er tlf. da kan de ikke rive seg unna. Håper du får spillet før versjon II blir sluppet ut. ( hvis det kommer noen ) Henrik Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Når det gjelder ordren din, så er betalingen på denne fortsatt ikkeregistrert hos vår bank. Når betalte du? Har du kvittering? Det han skriver er faktisk sant. Når man betaler en regning over skranke vil verifisering ovenfor mottaker ta mye lenger tid. Dette kan ta alt fra 2dager til 4uker. Jeg driver eget selskap og vet derfor at sånt kan skape litt problemer en sjelden gang. Ikke veldig mange som betaler i banken slik du har gjort lenger. Koster jo mye, og man må ofte stå i kø. Her ville jeg sjekket med banken du var å betalte regningen. Ta med deg kvitteringen du fikk og spør de hva som har skjedd. Brukte skrankebetaling siden jeg ikke har nettbank enda. Tror jeg har et vist antall gratis overføringer i året. Men nå har det jo faktisk gått MER enn 4 uker.. Jeg har ingen tro på at det kan ta så extremt lang tid. Dessuten var jeg i banken den 23. desember og sjekket det opp, og fikk en ny kvittering og de påstod at alt var i orden osv. Meeen det order seg vel... Ellers så synes jeg det er ganske råttent at de ikke sendte spillet etter 7 dager som det står på siden at de skal gjøre.. Unskyldte seg med jul osv, men såvidt jeg vet starter ikke ferien den 15. desember.. Men noen ting har jeg lært meg: Skal aldri betale over skranke igjen! Ikke være så gjerrig, og heller kjøpe fra kjente selskaper. IKKE bruke hotmail mer! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kan sikkert handle fra billigere selskaper hvis du ikke bruker hotmail og betaler via webshop med mastercard el. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dagens lærepenge er altså at man må se til helvette å skaffe seg nettbank Ellers er det viktig å holde seg saklig! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tror du ikke trenger å bekymre deg.Jeg har selv bestilt ett par AKG headset derifra.Tror det gikk ca 1mnd før jeg fikk noe derifra.De er utrolig trege med sine leveringer.PS:fortsett å ring til du får tak i de. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eller bruke visa, får man ikke varene etter x dager etter at de ble trekt fra kortet får du pengene igjen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skjønner ikkje dritten av siden deiras. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå