Sloth_lien Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Heisann! For ca. en og en halv uke siden bestilte jeg et spill fra www.bestshop.no på forskudd. Grunnen til at jeg betalte med forskudd var at jeg slapp et gebyr på rundt 90 kr. Like etter på mottok jeg denne: Her følger en oversikt over din bestilling hos www.bestshop.no: Navn: Torgeir Lien Gateaddresse: ******* Postnummer:**** poststed: ******** Mobil: ******* Telefonnr.: ******* E-post: [email protected] ---------------------------------------- Betalingsmetode: Forskuddsbetaling Forskuddsbetaling til kontonummer ****.**.***** Vennligst betal innen 7 dager. Husk å merke betalingen. Om ikke betalingen er registrert innen 7 dager, sendes varen(e) som oppkrav, med de betingelser som da gjelder.* Ordrereferanse: **** Ordredato: 08122004 2343 Følgende produkter er bestilt: 1 stk 14950 Warcraft 3 - Battlechest (spill, tillegg og guider) a kr 379.00 .......379.00 ---------------------------------------- Sum................. 379.00 Frakt............... 0.00 Gebyr............... 0.00 T O T A L S U M..... 379.00 Vi takker for bestillingen og ønsker velkommen igjen! *Betingelsene var at hvis forskuddet ikke var betalt innen 7 dager ville spillet bli sendt som vanlig oppkrav. To dager senere betalte jeg forskuddet i banken og merket overføringen med refnr. som jeg fikk. Noen dager senere betilte kameraten min det samme spillet fra den samme butikken på akkurat samme måten som meg, bortsett fra at han betalte med nettbank. Han fikk spillet 5-6 dager senere, mens jeg ikke har mottatt spillet enda.. Jeg sendte en mail for ca en uke siden og en for 3 dager siden til [email protected], de har jeg ikke fått svar på og de har ikke oppgitt noe telefonnr på siden. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 De har sikkert tatt seg juleferie. Forhåpentligvis svarer de deg så snart butikken åpner. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ingen grunn til panikk, får du ikke pakken er vi 2, fordi jeg har også bestillt der i fra, . Neida får sikkert tak i dem når juletiden har roet seg.. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg håper det! Men jeg bestilte jo nesten en uke før han kameraten min og han har fått det.. Juleferien dems er veldig lang! Bestilte den 8! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Uff.. Pakken har fortsatt ikke kommet.. Sendte en tredje mail for noen dager siden som de heller ikke har svart på! Er det noen som har telefon nummer eller en hvilken som helst måte å få kontaktet bestshop.no på utenom e-mail? Må bare si at jeg er GRUSOMT irriter på de idiotene som driver bestshop.no! Vil IKKE anbefale å kjøpe noe derifra! De skal i hvertfall ikke få ei krone av meg!!! Vil være sååå taknemlig om noen kan hjelpe meg med denne saken! Takk Edit: så på sidene til bestshop.no og fikk se denne meldingen: Info - Er litt forsinkelser i behandlingen av henvendelser nå tidlig på nyåret. Beklager dette... Ville bare si at de har snart hatt en måned på seg siden jeg bestilte, og over 2 uker på seg til å svare mailen... Endret 6. januar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Forhåndsbetaling fra små/lite kjente butikker er ikke veldig lurt nei. Men som et matnyttig tips; gjør et oppslag på Norid.no om hvilket firma som eier domenet bestshop.no ( ikke veldig tillitsvekkende navn*grøss* ) + et lite oppslag i Brønnøysundregisteret (bbreg.no ). Da har dere brått veldig mye mer informasjon om hvem som eier firmaet og hvor det holder til hen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 NORID Handle...............: BG31O-NORID Organization Name..........: BESTSHOP GISKE Organization Number........: 884183162 Post Address...............: c/o Sindre Giske Postal Code................: N-6052 Postal Area................: Giske Country....................: Norway Phone Number...............: +47 40 45 12 28 Fax Number.................: Email Address..............: [email protected] Additional information: Last update: 2002-02-18 Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tusen takk! Sender en mail eller ringer i morra! Håper det ordner seg.. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg bestilte et spill for en uke siden, ennå ikke motatt noe Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm... er noe rart der i gården! Har enda ikke mottatt spillet, men 2 dager etter at jeg sendte melding til bestshop duden aka. Sindre Giske, fikk jeg melding tilbake om at han skulle sjekke det.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Send et brev + kopi av denne tråden til fbi-forbruker rådet og tv2 hjelper deg, det for ALTID fart på sakene og dette er nøyaktig god mat for dem!! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Kanskje litt langt å gå for et spill? Bare lurer. Ringer han i morra og da er det best han kan svare for seg. Ellers ghør jeg som du foreslår. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Send et brev + kopi av denne tråden til fbi-forbruker rådet og tv2 hjelper deg haha, er spill så mye verdt for deg!!! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har jo litt med prinsippet da man skal ikke finne seg i å bli lurt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Seff er det prinsippet, at du synes det er morsomt bli traaket paa faar vaere din egen sak, selv om jeg tviler paa at du haddet glemt det om det haddet skjedd deg. Tv hjelper deg har alleredet hatt opp en lignendet sak (dvd kjøp på nett, må være en deilig følelse å ha med seg tv2 på døren til selgeren ) Edit: byttet til norsk tastatur halveis hehe Endret 11. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hadde sikkert vært fett det ja! Tror kanskje jeg ser etter en "fredligere" vei først.. *ringe* Edit: Tenker det var lurt jeg. Endret 11. januar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Enig Endret 11. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Uansett alder har man ikke lov til å snyte folk for pengene, evt. returnere beløpet. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke ringt han enda, han har bare svart på ei melding som sagt. Men jeg er ikke riktig sikker på hva jeg skal si... hmm.. jaja.. ringer bare jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bare si at du begynner å bli noe lei av å vente og at enten vil ha varen nå eller pengene tilbake. Men spør først pent og kan han ikke garantere deg varen så kan du skru på "nok er nok... lever eller tilbakebetal". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå