Kasius De'Vias Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei. Har nettopp innstallert Fedora core3, men har et lite problem ved oppstart av Fedora. Den stopper opp ved "Konfiguerer kjerneparametre:".. Lot den stå på en god del timer, men ingenting skjedde. Hva kan gjøre? Mvh Matsuo Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Godt mogleg det er ein korrupt installasjon, men prøv først å koble frå alle einheitar til du berre sit att med det nødvendige (mus, skjerm, tastatur). Kan vere FC3-CDane er korrupte, sjekka du MD5 på ISOane? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 CD'ene kan det ikke være.. Har prøvd dem på en annen PC og det funka flott der.. Tror heller at installasjonen er korrupt... Prøvde å koble fra alt utenom mus, tastatur og skjerm, men det hjalp ikke stort.. Da prøver jeg heller å fjerne Fedora og legge det inn på nytt.. men det er hvis ingen andre har noen forslag... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei. Har nettopp innstallert Fedora core3, men har et lite problem ved oppstart av Fedora. Den stopper opp ved "Konfiguerer kjerneparametre:".. Lot den stå på en god del timer, men ingenting skjedde. Hva kan gjøre? Mvh Matsuo Er dette første gangen du booter Fedora? Har du installert NVIDIA-driverne e.l? Det er nemlig et kjent problem med nvidia-driverne + fedora. Endret 26. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei jeg har faktisk sett dette før, og løsningen er ikke helt "obivious"... Det jeg gjorde, var å legge til "single" på kernel parameterene i GRUB (blah blah blah), slik at den startet i single-user (aka "sikkerhetsmodus") modus. Deretter kjørte jeg den opp i "normalmodus" og ved neste reboot fungerte alt. Du bør nok btw. uansett få oppdatert alt (yum update) ASAP. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det skjedde med meg da jeg installerte NVIDIA-driverne... Jeg reinstallerte systemet og installerte de samme driverne på nytt, og da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå