GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Skulle hatt meg ein LCD skjerm til spilling og film til under 4000,- Øyvind Dahle; Kva vil du anbefale? Andre kan selfølgelig komme med innspel! Endret 25. desember 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 NEC 1770NX! Hadde jeg hatt penger selv, skulle jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Glømte å sei at det skal helst være 19" skjerm.. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 BenQ FP937s / FP937s+ ! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) BenQ FP937s / FP937s+ ! Det var den eg hadde tenkt å kjøpe.. ville berre sjå om fleire vil anbefale den! Kva er forskjellen på + og ikkje + ? Ventar spent på kva Øyvind Dahle seier Endret 25. desember 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Med respekt å melde tror jeg det er andre som har bedre peiling på low-end 19". Sitter personlig på en FP937 nå, og anbefaler den på det sterkeste. Jeg har fått en veldig bra skjerm, som har akkurat samme fordeler og ulemper som testskjermen. Om FP937+ vet vi ikke mye, ettersom den har forskjellige specs overalt jeg ser. Noen steder har jeg sett den med f.eks. 700:1 i kontrast og Pivot-funksjon. I så måte er den bra. Her på hw, derimot, har man satt den til samme specs som 937, bare med 8ms. Personlig ser jeg ikke ghosting på 937, så for meg ville det vært hipp som happ... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Med respekt å melde tror jeg det er andre som har bedre peiling på low-end 19". Sitter personlig på en FP937 nå, og anbefaler den på det sterkeste. Jeg har fått en veldig bra skjerm, som har akkurat samme fordeler og ulemper som testskjermen. Om FP937+ vet vi ikke mye, ettersom den har forskjellige specs overalt jeg ser. Noen steder har jeg sett den med f.eks. 700:1 i kontrast og Pivot-funksjon. I så måte er den bra. Her på hw, derimot, har man satt den til samme specs som 937, bare med 8ms. Personlig ser jeg ikke ghosting på 937, så for meg ville det vært hipp som happ... FP937.. er det ein low-end 19" skjerm da? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Prismessig er den low-end. Men uten å ha noen sammenligninger mener jeg ytelsen nærmer seg perfekt... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den er vel blant de beste 19-tommerne når det gjelder ytelse for prisen. For mannen i gata er fargene helt fine, den har lite etterslep og den ser bra ut generelt sett. Det er klart at du finner bedre skjermer rent bildemessig, men spørsmålet er om det er verdt prisøkningen og eventuelt det du gir fra deg i spillytelse. Når man i tillegg ser dette opp mot hvor stor praktisk forskjell det er med et mer riktig bilde for folk flest synes jeg det er et dårlig valg. De som har større krav til fargepresisjon vet det selv, og kan styre etter disse skjermene, men for folk flest er dette en mer enn god nok skjerm. Etter hva jeg forstår er den eneste forskjellen på FP937s og FP937s+ at sistnevnte har et raskere panel, mens specs ellers er like - på papiret vel å merke. Personlig bruker jeg specs til å tørke meg en viss plass med, så jeg tør ikke si noe om den praktiske ytelsen til FP937s - den kan svinge begge veier... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Den er vel blant de beste 19-tommerne når det gjelder ytelse for prisen. For mannen i gata er fargene helt fine, den har lite etterslep og den ser bra ut generelt sett. Det er klart at du finner bedre skjermer rent bildemessig, men spørsmålet er om det er verdt prisøkningen og eventuelt det du gir fra deg i spillytelse. Når man i tillegg ser dette opp mot hvor stor praktisk forskjell det er med et mer riktig bilde for folk flest synes jeg det er et dårlig valg. De som har større krav til fargepresisjon vet det selv, og kan styre etter disse skjermene, men for folk flest er dette en mer enn god nok skjerm. Etter hva jeg forstår er den eneste forskjellen på FP937s og FP937s+ at sistnevnte har et raskere panel, mens specs ellers er like - på papiret vel å merke. Personlig bruker jeg specs til å tørke meg en viss plass med, så jeg tør ikke si noe om den praktiske ytelsen til FP937s - den kan svinge begge veier... Ok, takk for eit godt svar! Då kjøper eg denne skjermen, og håpar at eg blir fornøyd! Nokon som veit om ein plass dei har den på lager? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 Det ser ikke slik ut nei... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 Det ser ikke slik ut nei... Ser dog ut som den skal komme inn i løpet av dei nærmaste dagane da.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 Det ser ikke slik ut nei... Nei, stemmer at ingen har den inne ennå, men det er én butikk som har bekreftet dato og det er den nettbutikken jeg stoler mest på. Altså www.mpx.no Bestilte den i natt og det pussige er at jeg ser ikke noen steder på nettsiden deres at det er tilbud på den, men på fakturaen etter at jeg gjennomførte handelen stod det tilbud 29.12.04-30.12.04. Totalprisen ble da ca. 300kr lavere enn det stod rett før jeg trykket på "Utfør handel" knappen. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå