Gå til innhold

F***s Norwegian Wood, TOOL AVLYSER!!!

lardvader

Anbefalte innlegg

Tool avlyser, sommern går til helvete! Selv om Roskilde er rett rundt hjørne så hadde Tool vært springbrett til en bra sommer. Nå er det bare å tørke seg i anus med billetten til 435,- som jeg ikke får refundert!

Etter jobb skal jeg trøstefyre, spille GTA3 og høre på Ænima! Riktig god sommer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-06 13:37, Brute skrev:

Tool avlyser, sommern går til helvete! Selv om Roskilde er rett rundt hjørne så hadde Tool vært springbrett til en bra sommer. Nå er det bare å tørke seg i anus med billetten til 435,- som jeg ikke får refundert!

Etter jobb skal jeg trøstefyre, spille GTA3 og høre på Ænima! Riktig god sommer...

så utrolig kjipt! føler med alle som har kjøpt billetter utelukkende for å se kongegruppe numero uno - noe som jeg også hadde gjort hvis jeg ikke hadde måtte lese til eksamen...

skal det finnes en god grunn til å bli spastisk forbanna må dette være den!

men grunkene skulle du fått igjen, syns jeg...

Lenke til kommentar

Ja, du har helt rett. Det ser ut til at vi får refundert pengene om ikke annet...

Die Eier Von Satan

Eine halbe Tasse Staubzucker

Ein Viertel Teelvffel Salz

Eine Messerspitze torkisches Haschisch

Ein halbes Pfund Butter

Ein Teelvffel Vanillenzucker

Ein halbes Pfund Mehl

Einhundertfunfzig Gramm gemahlene Nusse

Ein wenig extra Staubzucker

... und keine Eier

In eine Schossel geben

Butter einruhren

Gemahlene Nusse zugeben und

Den Teig verkneten

AugenballgroBe Stucke vom Teig formen

Im Staubzucker wdlzen und

Sagt die Zauberwvrter

Simsalbimbamba Saladu Saladim

Auf ein gefettetes Backblech legen und

Bei zweihundert Grad fur funfzehn Minuten backen und

KEINE EIER

Bei zweihundert Grad fur funfzehn Minuten backen und

Keine Eier ..

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-06-06 15:03 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-06-06 15:17 ]

Lenke til kommentar
Quote:

TOOL AVLYSER TURNE OG GÅR UT AV PROGRAMMET.

Vi har i dag (kl 12.30) fått endelig melding fra Tools management at de desvrre må avlyse sin konsert på Norwegian Wood.

Inn på programmet kommer et annet band og beskjed om hvem det blir kommer meget snart.

Lenke til kommentar

Tools kansellering/kontraktsbrudd

og billetter til Norwegian Wood 2002

På programmet for lørdag 15 juni er nå Iggy Pop kommet i stedet for Tool fordi Tool brøt kontrakten med festivalen. Vi vet at for mange Tool-fans er det bare Tool som gjelder, og at det ikke finnes et akseptabelt erstatningsband.

Hvis man kjøper billett til en konsert med kun ett navn, er det ikke uvanlig å få refundert billetten ved avlysning. På festivaler hvor ett av mange artistnavn faller ut, og et annet kommer inn i stedet, gjelder disse hovedreglene:

”Rett til endringer i programmet forbeholdes” og

"Kjøpte billetter refunderes ikke".

Selv om vi ikke er forpliktet til det, vil vi gi de som har kjøpt billetter på Posten/ Billettservice anledning til å bytte festivaldag. Det betyr at du kan bytte og kan få tilsvarende antall billetter til annen festivaldag. Dette gjelder selvsagt også for dem som nå har billetter for fredag eller søndag og som nå ønsker seg billett for lørdagen for å se Iggy Pop.

Slikt bytte må skje snarest mulig, og senest torsdag 13. juni.

Jo fortere jo bedre. Det kan bli utsolgt for den dagen du ønsker deg.

Vi kan ikke lenger tilby bytte til en festivaldag hvis den har blitt utsolgt.

Etter medie-oppslagene om at Iggy Pop kommer inn og Tool går ut, har det vært fortsatt godt billettsalg. Veldig mange vurderer programmet, slik det nå blir, som meget sterkt. Vi håper derfor at de som kun ville komme for å se Tool på festivalen, finner noen som vil kjøpe sin billett.

Vi beklager igjen på det sterkeste at Tool med dette har skuffet sine fans (og denne festival-arrangøren). Vi gjorde alt vi kunne for å få Tool til å bli i Europa og gjennomføre konserten som vi hadde kontrakt på. Sammen med andre konsertarrangører/samarbeidspartnere hadde vi faktisk fått satt sammen en alternativ turné som erstatning for OzzFest-dagene de skulle hatt. Da det ble klart at Tool allikevel valgte å bryte kontrakten, skaffet vi et godt alternativ.

Vi ber om forståelse for at vi ikke kan lastes for det som har skjedd.

Oslo, 10. juni 2002

Med vennlig hilsen

Norwegian Wood Company AS

Lenke til kommentar

Ja, er det noen som trenger en VELDIG BILLIG BILLETT til lørdag så ta kontakt. Det som er forjævlig er at de informerte om at billetten kunne byttes til en annen dag ELLER refunderes. Sistnevnte gir de nå rett og slett f@en i fordi intektene ble for gode. Det jeg er mest skuffet over er at de misbruker retten til nettopp dette...

Jeg selger billetten for 250,- hvis noen er intr.

-Rune

[ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-06-13 18:33 ]

Lenke til kommentar

men de har jo satt inn IGGY POP som hovedattraksjon etter at TOOL avlyste... da er jo med ett alle problemer løst :grin:

går det virkelig an å fylle plassen etter en av verdens beste grupper med en fyr som sprader rundt og strutter med sitt forfalne, gamle vaskebrett. jeg tviler... men arrangørene er visst veldig fornøyde :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...