jalleks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Test begge mobilene før du kjøper en av de! Meget god råd! Gå til din nærmeste Elkjøp eller no og spør om å få teste begge to Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg ville selv valgt CX65/70, ettersom at jeg ikke er noen Sony Ericsson-fan. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Test begge mobilene før du kjøper en av de! Meget god råd! Gå til din nærmeste Elkjøp eller no og spør om å få teste begge to Da må nok det bli samme dagen jeg kjøper de hvertfall. Min nærmeste elkjøpbutikk man kan prøve telefoner på ligger på Skøyen, som er 55 minutter unna med tog. Leste testen av k500. Tøft med komprimering av bilder lsik at det blir plass til 400. Da blir den vurdert. Virker som en grei telefon. Er det forresten joystick på denne? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er jo bare å lese testen/se på bildene så ser du jo at det er joystick på den. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Test begge mobilene før du kjøper en av de! Meget god råd! Gå til din nærmeste Elkjøp eller no og spør om å få teste begge to Da må nok det bli samme dagen jeg kjøper de hvertfall. Min nærmeste elkjøpbutikk man kan prøve telefoner på ligger på Skøyen, som er 55 minutter unna med tog. Leste testen av k500. Tøft med komprimering av bilder lsik at det blir plass til 400. Da blir den vurdert. Virker som en grei telefon. Er det forresten joystick på denne? Det er joystick på begge telefonene, men jeg har hørt at det ikke er mulig å zoome inn på bilder (altså etter at de er tatt og ligger i telefonminnet) på K500i og/eller K700i, noe som er mulig på x65-telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå