Gå til innhold

Agile messenger, noen spm


Anbefalte innlegg

Jeg har en nokia 6600 og telenor ringkontant,,,

 

Funer agile messenger slik at jeg kan være på logget så lenge jeg vil uten av det koster noe, det som koster er å motta og sende data+oppkoblingen??

 

Hva slags GPRS trenger jeg for at den skal funke?

 

Men har et lite problem, bare plustelig når jeg skulle teste messenger så ville den bare lukke seg, hva er galt? skal jeg formatere eller?

 

 

Takker for alle fornuftige svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Agile Messenger går over vanlig GPRS, altså du betaler for datamengden som blir sendt. Du kan være pålogget så mye du vil, det eneste som koster er når du mottar/sender en melding.

 

Anngående det andre spørsmålet ditt:

Hver sikker på at du har lastet ned riktig Agile Messenger verisjon, altså til 6600. Hvis det ikke virker kan du prøve å fjerne, og instalere programmet på nytt.

 

Håper dette hjalp deg på vei ;)

Lenke til kommentar

Anngående det andre spørsmålet ditt:

Hver sikker på at du har lastet ned riktig Agile Messenger verisjon, altså til 6600. Hvis det ikke virker kan du prøve å fjerne, og instalere programmet på nytt.

Hei,

jeg har også n6600, og skulle prøve dette programmet. Installeringen går greit, men jeg får ikke logget meg inn! Hele hotmailadressen skal vel skrives inn etter "Msn user"? Regner med dette er riktig versjon: http://updates.am-im.net/AgileMessengerN6600.SIS . Hva kan jeg ha gjort galt?

Lenke til kommentar
Er nok riktig verisjon det ja. Hver sikker på at du har valgt rett tilgangspunkt.

 

MSN User skal du skrive hele adressen dvs. @hotmail.com også.

 

Password er selvfølgelig passordet.

 

Hvis det da ikke virker vet jeg rett og slett ikke.

Takk for at du tok det tid til å svare ;)

 

Gikk gjennom alt, og etter å ha trykt på "connect"-kanppen X antall ganger virket det plutselig! Rart, men nå virker det i allefall :thumbup:

Lenke til kommentar
Agile Messenger går over vanlig GPRS, altså du betaler for datamengden som blir sendt. Du kan være pålogget så mye du vil, det eneste som koster er når du mottar/sender en melding.

 

Anngående det andre spørsmålet ditt:

Hver sikker på at du har lastet ned riktig Agile Messenger verisjon, altså til 6600. Hvis det ikke virker kan du prøve å fjerne, og instalere programmet på nytt.

 

Håper dette hjalp deg på vei ;)

Kanskje flisespikkeri, men det går også med litt "data" når personene du ahr i kontaktlisten logger seg på og av. :roll:

 

Kræsjet en del på min telefon (sx1). Kan være telefonen sin feil å da... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...