kake_fredrik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 vet jeg er nybegynner! sikkert den som spør dummest her inne men jaja, hvordan får jeg instalert freevo? det står noe om runtime når jeg forsøker å instalere det! jeg har ubuntu Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 lese lese lese lese lese lese manualen Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 lese lese lese lese lese lese manualen tenker på en litt enklere howto guide enn den som følgte med Lenke til kommentar
mariux Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 apt-get install freevo eller tar -zxvf freevo.tar.gz su - cd freevo ./configure && make && make install Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 apt-get install freevo eller tar -zxvf freevo.tar.gz su - cd freevo ./configure && make && make install får bare opp at jeg ikke er root noe jeg er! også at instalasjonen ikke gikk Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 apt-get install freevo eller tar -zxvf freevo.tar.gz su - cd freevo ./configure && make && make install får bare opp at jeg ikke er root noe jeg er! også at instalasjonen ikke gikk Aha, ubuntu har vel root deaktivert som standard. Det blir berre brukt "sudo". Prøv: tar -zxvf freevo.tar.gz cd freevo ./configure make sudo make install Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 apt-get install freevo eller tar -zxvf freevo.tar.gz su - cd freevo ./configure && make && make install får bare opp at jeg ikke er root noe jeg er! også at instalasjonen ikke gikk Aha, ubuntu har vel root deaktivert som standard. Det blir berre brukt "sudo". Prøv: tar -zxvf freevo.tar.gz cd freevo ./configure make sudo make install gikk ikke det heller! står at den ikke finner filen:( Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Du har vel lastet ned freevo? I første linja må du bytte ut freevo.tar.gz med det aktuelle navnet på fila (har som oftest versjonsnummer også i filnavnet). I tillegg må du huske på å stå i samme mappe som du lagret fila i. Endret 26. desember 2004 av zyp Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 apt-get install freevo eller tar -zxvf freevo.tar.gz su - cd freevo ./configure && make && make install får bare opp at jeg ikke er root noe jeg er! også at instalasjonen ikke gikk sudo apt-get install freevo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå