_Zw_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) fikk mine i dag, faen kor DIGG!!!LOVE IT! Skal ned på postkontoret snart! GLED DEG! EDIT: Ingen som har tips til brae sanger å spille på de Med litt bass i osv? f.eks prodigy - breath , eurodancer osv? Endret 29. desember 2004 av _Zw_ Lenke til kommentar
Naits Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det er bare ~1200kr og forskjellen i lyd er en hel galakse bedre.Z-5500 sammenlignes med mye dyrere hifi-systemer. Har du noe link til hvor det sammenlignes med mye dyrere hifi-systemer? Jeg husker å ha lest det en plass. Men, nei jeg har ingen link. Så tro det om du vil EDIT: Jeg får mine idag jeg også. Må si jeg gleder meg _litt_ Endret 29. desember 2004 av Naits Lenke til kommentar
Valent Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tror du må være sprø hvis du har tenkt til å kjøpe den ledningen! bedre kvalitet og MYE lengere kabel (ca 10meter digital coaxial kabel) på clas ohlson!!!! lol @ u Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 tror du må være sprø hvis du har tenkt til å kjøpe den ledningen!bedre kvalitet og MYE lengere kabel (ca 10meter digital coaxial kabel) på clas ohlson!!!! lol @ u 1. Jeg gadd ikke å sjekke på clas'ern 2. Jeg har ikke behov for å ha en 10m lang ledning kveilet sammen bak pc'en 3. Å si at det er bedre kvalitet i en 10m Clas Ohlson kabel, enn i en 1m Monster THX-kabel er jo i seg selv useriøst nok til å overse denne posten... For det første er det få varer på clas'ern som har BEDRE kvalitet enn tilsvarende produkter (noen kan riktignok være like bra), for det andre kan du jo tenke deg hvor dårlig skjermet en 10m lang "clas-kabel" er sammenlignet med en dyrere kabel på 1m... 4. Fikk utgiftsført den på firmaet til fattern =) (skulle jeg ha kjøpt den fra egen lommebok ville jeg nok vurdert noe annet) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 En slik coax-kabel vil gi det beste resultatet lydmessig mellom et audigy 2 zs og et z-5500 sett? (Ser da bort fra optisk, som audify 2 zs ikke har utgang for). Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 skulle nå tro det ja... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvor mye bedre enn å bruke de vanlige "pluggene" som er med da? Er det så mye bedre at det faktisk er verdt å bruke masse penger på en slik kabel? Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vet ikke... Finner det når min kommer i posten... Ellers er jo denne litt billigere...[ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jaja... da ble det den her da... Hvor får jeg tak i en slik kabel i oslo-området? Noe som kan annbefale en butikk? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hifi-klubben regner jeg med har en slik en. www.hifiklubben.com/no EDIT: De har 2 butikker i oslo skal man tro hjemmesiden deres. EDIT2: Nei, ser ikke ut som de har det. Men de har vel noe som gjør nytten Du kan jo bestille fra komplett også, får sikkert brev-frakt på en slik kabel. Endret 29. desember 2004 av Naits Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vet ikke... Finner det når min kommer i posten...Ellers er jo denne litt billigere...[ Hvis du ser på denne posten er den fra HifiKlubben... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vet ikke... Finner det når min kommer i posten...Ellers er jo denne litt billigere...[ Hvis du ser på denne posten er den fra HifiKlubben... Det var ikke den kabelen jeg spurte om... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg reklamerte mitt Z-680 for komplett, så nå får jeg snart ett Z-5500 i stedet... gleder meg som en unge til jeg får det Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 JAAA! SINNSYK LYD! :D *Drepe naboen* /gledesutbrudd GLED DERE, FRAMTIDIGE KJØPERE! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe, naboen min er irritert nok over Z-680'en min, lurer på hvordan han reagererer nå... Lenke til kommentar
_Zw_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe, naboen min er irritert nok over Z-680'en min, lurer på hvordan han reagererer nå... husleia di bli satt opp når du får Z-5500 Lenke til kommentar
Naits Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) pain: Sitter med mitt jeg også nå og lyden er til å ta og føle på Men, hvilke innstillinger har du på kontrollenheten og andre steder? Bruker du den effekten som heter PLII Music? Eller noe annet? Har du finjustert på noe annet? På forhånd takk! EDIT: Jeg merker at når PLII Music står på, så er det bare de fremste høyttalerne som har artisten som synger, og de bak fokuserer mest på selve melodien. Er dette ideelt for musikk? Endret 29. desember 2004 av Naits Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bortkastet å bruke mye penger på en kabel som overfører digital lyd til noen PC-høytalere... Har selv hjemmekino for-forsterker til 45 000,- og har selv problemer med å høre forskjell på kabler til digital-lyd. Dvs. jeg klarer ikke å høre forskjell.. Men det ser fint ut da.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bortkastet å bruke mye penger på en kabel som overfører digital lyd til noen PC-høytalere... Har selv hjemmekino for-forsterker til 45 000,- og har selv problemer med å høre forskjell på kabler til digital-lyd. Dvs. jeg klarer ikke å høre forskjell.. Men det ser fint ut da.. Alt for det estetiske vettu, placebo-effekten slår jo alltid til i slike tilfeller ved kjøp av "unødvendige" effekter Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var mine hentet på posten (for et mareritt) *Rydde, støvsuge og tenke plassering før jeg pakker opp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå