daphexb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei, noen som vet om programvare som gjør det mulig å ha videosamtaler med fullskjerm bilder? Takk Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg hvet ikke om du får full-skjerm samtale, siden oppløsningen på kameraet ikke er så mye.(hvet om et kamera som det er 1,0 eller 1,2 MP) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Webcam sin oppløsning er vanligvis 640*480. Skjermen din er sannsynligvis stilt inn på noe helt annet., 1024*768, eller hva vet jeg? Forstørrer du bildet til fullskjermvisning, vil resultatet bli begredelig. Dette er i alle fall problemstillingen. Hvis du stiller inn skjermen din på samme oppløsning som webcam, får du fullskjermvisning. Lenke til kommentar
daphexb Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Skjermen min er på 1280 * 1024. Webkameraet kan maks stå på en innstilling som heter megapixel, så er vel en megapixel da. Feks i msn, der er maks størrelse ganske lite. Finnes det program som kan kjøre større bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå