duottar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Etter ny innstallering av winxp-pro sp2 så har min dvd-brenner blitt til scsi device. Hvordan kan jeg endre det til ata igjen? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kunne du komme med litt mere info? Hva slags hardware har du i maskinen din? Hav slags brenner er det? Og en litt mer fyldig beskrivelse av problemet... Lenke til kommentar
duottar Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Kunne du komme med litt mere info? Hva slags hardware har du i maskinen din? Hav slags brenner er det? Og en litt mer fyldig beskrivelse av problemet... Info? ok er en nec-brenner 1300 eller 1100 husker ikke helt. Men hvordan kan jeg endre slike innstillinger i windows? Forøvrig så er det et nf7-s v2.0 hk Sata hd Og problemet er at brenneren min ikke er scsi, så da virker ikke den som den skal. Endret 25. desember 2004 av Liar Lenke til kommentar
tom-ivar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Høres rart ut spør du meg? Lenke til kommentar
duottar Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Høres rart ut spør du meg? Synes det er veldig rart jeg og. Men kan man ikke endre slike innstillinger i windows? Lenke til kommentar
tom-ivar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Høres rart ut spør du meg? Synes det er veldig rart jeg og. Men kan man ikke endre slike innstillinger i windows? Du kan prøve å ta ut DVD-brenneren å sette den i på nytt. Ta ut alt av strøm til den, å vent 20sek. Sett i på nytt å se hva som skjer? Lenke til kommentar
duottar Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Høres rart ut spør du meg? Synes det er veldig rart jeg og. Men kan man ikke endre slike innstillinger i windows? Du kan prøve å ta ut DVD-brenneren å sette den i på nytt. Ta ut alt av strøm til den, å vent 20sek. Sett i på nytt å se hva som skjer? ok, skal prøve det. Men hvis noen vet hvordan jeg kan endre slike innstillinger i windows så vennligst svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå