ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...126%20&cart_id= element, 299,- 12" http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...058%20&cart_id= terminal, 19,- http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...104%20&cart_id= bassrør, 17,- x2 34,- Er det noe mer jeg trenger utenom kasse? kassa bygger jeg på skolen (træarbeid) Kom gjerne med innspill som gjør bassen bedre eller billigere mvh ballemann Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Delefilter.. ? Har du alt av plugger, kabler, etc? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Delefilter.. ?Har du alt av plugger, kabler, etc? delefilter? bassen blir koblet til en 100w utgang på recieveren.. plugger? jeg fikk et kabelsko sett i går =) om det kan bruks.. kabler har jeg ikke peiling på.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Du trenger delefilter, og selfølgelig kabler Har plukket ut noe til deg. Delefilter Bil Vanlig Kabler http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...791%20&cart_id= Ikke alt for dyrt, men holder i massevis.. Håper det var til hjelp! Endret 25. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jeah, men kan jeg bruke varenr:35-741 på biltema ? Men hva skal jeg med delefilter? er det ikke bare når det er flere elementer det da? Og den var litt dyr da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du Trenger ikke delefilter, med det er anbefalt for å få bedre lyd, spesielt visst du skal spille høyt.. Selfølgelig kan du bruke de kablene på Biltema. Helt greie kabler, ikke av topp kvalitet, men det virker som pris kommer først hos deg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Du Trenger ikke delefilter, med det er anbefalt for å få bedre lyd, spesielt visst du skal spille høyt..Selfølgelig kan du bruke de kablene på Biltema. Helt greie kabler, ikke av topp kvalitet, men det virker som pris kommer først hos deg Vel, kommer ikke til å spille høyt, jeg har et nabolag Og pris er vel førsteprioritet ja har så minimalt med penger... Men da er vel alt i orden da? Tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe en stakkars n00b GOD JUL mvh ballemann Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bare hyggelig ballemann! Lykke til og fortstt God Jul! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 oppsumering: 12" element terminal bassrefleksrør høyttaler kabel gleder meg til jeg skal bestill jeg nå Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har kanskje innebygget delefilter på recieveren din.. Delefilter deler lyden, eller frekvensene slik at suben tar seg av de lave (bass). Er litt trist hvis suben ligger der å synger, om du forstår.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har kanskje innebygget delefilter på recieveren din.. Delefilter deler lyden, eller frekvensene slik at suben tar seg av de lave (bass). Er litt trist hvis suben ligger der å synger, om du forstår.. Tror ikke det er så vanlig på hifi forsterkere, men bilforsterkere har det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg skjønner, så det blir ikke noe bass uten delefilter? blir dyrt dette Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Det blir bass, men bassen blir ikke skikkelig delt, så det anbefales Endret 25. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hmm, jeg skjønner ikke helt dette jeg Hva som blir dårligere liksom? delt? wtf Lenke til kommentar
neon king Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 skal dette brukes som subbass og skal du bruke reciveren til å drive den?? huff det ellementet så crappy ut Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kan skrive under på at å kjøre en sub sammen med andre høytallere ikke blir noen stor suksess. Har hørt sub'er både med og uten filter og jeg synes er så stor foskjell at du bør kjøpe filter enten du har råd elller ikke Kan selvfølgelig avhenge av hvem som hører og hvilke sub'er/forsterker det er Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 vel, det skal kjøres med dette anlegget og denne vil det bli bare bortkastede penger å kjøpe uten delefilter assa? kan noen anbefale et billig delefilter da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alle de høttalerne der har et delefilter inn i seg. Du vil nok merke litt lyd forskjell. Men du klarer vell å avse et par hundre ekstra vell.. ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 funker dette delefilteret eller? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ville heller anbefalt denne Endret 25. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå