dagatle Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har fått utdelt et Zyxel Prestige 650R-33 fra bluecom, dette står i bridge mode. Kunne godt tenkt meg å satt dette i router mode. Noen som har erfaringer med dette ? Lenke til kommentar
espengun Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Tror dette kan gjøres enkelt med en "Setup Wizard". 1. Åpne webleser 2. Skriv inn adressen 192.168.1.1 (mener å huske at dette er standard på prestige routerene) 3. Brukernavn: admin 3. Passord: 1234 4. Ett eller annet sted på den siden du kommer inn på finner du "Setup Wizard", og her skal det være mulig å sette den i router modus. EDIT: Det står sikkert noe nyttig om dette i brukermanualen som fulgte med routeren. Du kan også lese mer om dette på Zyxel sine nettsider! Endret 25. desember 2004 av espengun Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Dette virker jo greit men spørsmålet blir da om bluecom har lagt inn noe på denne routeren som jeg må legge inn igjen. Hvilken standard skal jeg velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå