Arcus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har brukt følgende kode snutt på sidene mine en stund nå, for å vise nyhtere fra andre rss feeder på nettet. Den ser slik ut : <?php $xmlfile = fopen("http://www.itpro.no/rss/technett.xml", "r"); if(!$xmlfile)die("Ingen feed tilgjenglig"); $readfile = fread($xmlfile ,40000); $searchfile = eregi("<item>(.*)</item>", $readfile ,$arrayreg); $filechunks = explode("<item>", $arrayreg[0]); $count = count($filechunks); for($i=1; $i<=$count-1;$i++) { ereg("<title>(.*)</title>",$filechunks[$i], $title); ereg("<link>(.*)</link>",$filechunks[$i], $links); ereg("<description>(.*)</description>",$filechunks[$i], $description); echo "<li>"; echo "<a href ='$links[1]'><b>$title[1]</b></a><br>$description[1]"; echo "</li><hr>"; } ?> Nå har webhotellet mitt endret/oppdatert php'en sin, og nå vil scriptet bare vise 3-5 nyheter, istedet for hele feeden slik det gjorde før. Jeg forstår ikke hvorfor.... Noen forslag ?? Feeden min ser nå slik ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå