V-by Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hei. jeg har hørt at man kan få tak i en style som er lik det kommende windows longhorn, men jeg har søkt litt etter det men har ikke funni det enda, og lurte på om noen hadde en link til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://www.xptheme.info/index.cfm/styles/longhorn/ etter et kjapt søk på google. Ellers ville jeg ikke isntallert dette greiene, blir så mye dritt hvis det ikke fungerer.... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Må man ha StyleXP for å installere themen da? Det er så mye styr med det. Kan man ikke bare legge inn nytt theme under my themes. Altså i mappen for themes i Windows mappen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vet ikke, jeg leste ikke noe om den... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 man trenger ikke style XP, funka fint uten hos meg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Må man ha StyleXP for å installere themen da? Det er så mye styr med det. Kan man ikke bare legge inn nytt theme under my themes. Altså i mappen for themes i Windows mappen? Joda det går fint: http://home.no/x-byted/artikler/themes.htm <- Liten guide Det er svært mange Longhorn Visual Styles (nesten for mange), her er noen av de beste: - Longhorn Inspirant part 2link - Vectorian Jade link - Slate Athens link - Plex link Finnes absolutt flere veldig gode, enten stikk innom Visual Styles forumet til Neowin.net eller DeviantArt.com Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ok da prøver jeg det.. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå