t0ffemannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jippi jeg har bestilt settet,men lurer litt på hva gradene ligger på ? hva tror dere min p4 prescott vil ligge på ? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Glemte og skrive at jeg hadde en 2.8 prescott er ganske ny her på forumet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøv og søk litt her, så lover jeg du finner noe Btw: velkommen til forumet Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Første treff med forumets søkefunksjon ga dette treffet. For reviews skriver man "bigwater" inn i google, og får disse treffene. Let og du skal finne :-) Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Men passer det på ic7-g ? snakket med en og han sa det passet. takker for svar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det skal vell passe til alt? etter som jeg har hørt... Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Ja men har ic7-g 4 hull rundt cpu socketen ? Skulle kanskje lagt denne under hk men men Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg sitter her å kikker på vannet å på tempraturer .. har monterte det i pcen for 40min siden. systemet prøvekjørte i natt UTEN lekasjer eller feil mine tempraturer er 40C` nor jeg kjører vifta på fult.... å ca 47grader nor jeg kjører den på lavest rpms... grunnen til at dette er litt høyere tepraturer en forventet er at jeg kjøler cpu å gpu på gpu har jeg den ati\nvidia universal blokka . systemet mitt finer du under Profil. desverre har jeg ikke digi cam for øyeblikket med det fixer jeg snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå