Gå til innhold

Archos Gmini 400 - Tilbake melding

Anbefalte innlegg

Hei!!

:cool:

YEAH! Jeg fikk meg Archos Gmini 400 til jul nå. Den var helt super, har ikke sett på maken. Likte alt som var med den, spesielt at du kunne se video på den. Super mange fungsjoner. Ellers har jeg prøvd et spill på den, ( Spillene var IKKE bra, så ville ikke kjøpt denne hvis du skulle ha den til en spille maskin ;) )

Ellers er det super lyd kvalitet, men øreproppene som følger med er bare BOSS. Men med noen skikkelige øre telefoner som jeg har ble det en enorm lyd.

Det følger ikke med noen innstalasjon cd til programmer. Og du trenger og lage om filmene du skal se. Det er en del strev du må gjøre. . Du må laste ned Divx, Viritual Dub og Archos sitt Program ( MPG4 Translator ).

Video fungsjonene er supre. Det er skikkelig kvalitet. Ellers er bilde kvaliteten på topp når du skal se bilder.

Mast spilleren i bakken fra 1 meters høyde i dag.. Trodde det skulle skje noe med den, Men ingenting skjedde. Ingen merker eller noe som skjedde inni spilleren.

Ellers ble jeg overrasket over forpakningen til spilleren, det så ut som om det var et leketøy som var pakket inn. ( Alt var forseilet i plast , plast eske )..

Den fortjener masse skryt fordi den er den mest geniale tingen. Derfor jeg jeg den en skikkelig super 6.

Karakter: EN super 6er :cool:

Endret av jente19jentejente
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har eid denne spilleren siden den kom ut. MPG4 Translator som følger med er søppel, bruk heller Dr.divx. Divx på 1-2-3 Har konvertert en del musikk DVDèr til divx og det fungerer supert.

Det eneste som trekker ned er batterikapasiteten. Fargeskjermen er den beste jeg har sett på en MP3 spiller (mye bedre enn Ipod photo). Bakdelen er nok at den bruker en del strøm, spesielt vis du ser mye video.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...