haakka Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) tenkte på det jeg. skal kjøpe meg creative zen touch nå. på mpx koster denne 2085.- på lefdal koster spilleren 2495.- men lefdal har jo prisgaranti på 150%. sa hvis du kjøper spilleren på lefdal, så blir prisen 1880.- 2495 - 2085 = 410 406 / 2 = 205 2085 -205 =1880.- dette vil jeg påstå er meget billig. ville bare si hvor dere kan få et godt kjøp mange som skal kjøpe seg spiller etter jul som jeg har skjønt (jeg er en av de) så før noen kjøper seg en spiller, sjekk prisguiden så tar du minste pris der, og sammenligner med lefdal (hvis de fører varen det er da!) Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris. Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen. Prisgarantien gjelder kun for produkter som føres av våre konkurrenter. For produkter med abonnement må det være av samme type og med samme bindingstid. Prisgarantien gjelder i hele Norge. Prisgarantien gjelder også dersom vi setter ned prisen på den varen du har handlet hos oss innen 30 dager. Prisgarantien gjelder ikke B-varer. Følte det var min plikt som Forumbruker å informere alle om dette God Jul! Edit: feilregning, og fikset lenke og garanti-info Endret 25. desember 2004 av haakka Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Se bort i fra noen få kroners feilregning så er det et godt tilbud, men er det noen som kan bekrefte at garantien gjelder mot 100% nettbutikker? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg var og snakket med dem for en ukes tid siden, da sa de at det gjelder for nettbutikker, bare at de må være norsk! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Virker veldig bra, men har likevel på følelsen at lefdal vil på en eller annen måte klare å vri seg unna litt av hvert? Kan godt være jeg tar feil da... Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 jeg skal sjekke i morgen. hvis jeg ikke får det, så skal jeg ha tilbake pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå