Irminsûl Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 På mandag starter folk på jobb igjen; vil det gå tregt å bestille gjennom Internett i de første dagene til uka, eller? Tenkte jeg skulle bestille et par ting gjennom MPX. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Om det vil gå tregt å bestille?? Til uka?? Hvorfor skulle det det??? Ett råtips; bestill nå.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hele jula vil nok være ekstra treg pga mange helligdager og ekstremt stor pågang fra folk som skal bestille og for postverket. Siden det ikke skjer noe som helst på helligdagene og det gjerne går på redusert kapasitet på resten av dagene så vil jeg regne med forsinkelser på 2-3-4-5 dager. Det kommer litt an på hvor i landet du bor osv. (Posten er vanligvis sinnsykt trege med pakker til alt utenom sentrale østlandet.) Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Om det vil gå tregt å bestille?? Til uka?? Hvorfor skulle det det??? Nei, si det. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hele jula vil nok være ekstra treg pga mange helligdager og ekstremt stor pågang fra folk som skal bestille og for postverket. Siden det ikke skjer noe som helst på helligdagene og det gjerne går på redusert kapasitet på resten av dagene så vil jeg regne med forsinkelser på 2-3-4-5 dager. Det kommer litt an på hvor i landet du bor osv. (Posten er vanligvis sinnsykt trege med pakker til alt utenom sentrale østlandet.) Frykter at det vil ta litt for lang tid. Vi får se. Takk for svar. Forresten: Jobber du i TV2 eller bare digger du logoen deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå