Gå til innhold

Counterstrike beta...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har det?Ingen?Hmz...

*Moderators kommentar: Vi vil ikke ha slik "bumping" her på forumet. Meldingen er postet, er det noen som kan svare gjør de det. Se på dette som en advarsel, ser jeg mer av slikt stenger jeg tråden og da får du i hvert fall ingen hjelp.*

Lenke til kommentar

Det skal være en beta 5.2 downgrade hvor beta 5.2 installerer seg i ei egen mappe og benytter seg av filene fra HL-mappa. Dette gjør at en kan spille beta 5.2, men samtidig slipper å slette CS 1.4. Har hørt at det skal være flere slike beta x.x downgrades.

Lenke til kommentar

Quote:

Corleone skrev (2002-06-06 22:23):

Det skal være en beta 5.2 downgrade hvor beta 5.2 installerer seg i ei egen mappe og benytter seg av filene fra HL-mappa. Dette gjør at en kan spille beta 5.2, men samtidig slipper å slette CS 1.4. Har hørt at det skal være flere slike beta x.x downgrades.

Var ikke helt det jeg tenkte på.

Tenkte på installasjonsfilene til betaversjonene 5.0 6.0 og oppover til dagens versjon.

Lenke til kommentar

Quote:

*Moderators kommentar: Vi vil ikke ha slik "bumping" her på forumet. Meldingen er postet, er det noen som kan svare gjør de det. Se på dette som en advarsel, ser jeg mer av slikt stenger jeg tråden og da får du i hvert fall ingen hjelp.*

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-06-06 22:57 ]</font>

På tide at det blir gjort noe med sånt. Jeg er lei av meldinger med f. eks bare et punktum for å få meldingen høyt opp. Nice work

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg pleier å gjøre dette hvis jeg ikke får svar og i tillegg sårt trenger svar på det. Grunnen er at tråden da linkes på startsiden igjen, og slik får flere folk øye på den og kan komme til unsetting. Det er ofte at folk ikke ser hva posten handler om, og det er litt kjedelig når det finnes folk der ute som kan svare. Jeg kan allikevel ikke forsvare måten å gjøre det på da det sikkert irriterer mange.

Lenke til kommentar

Ok...men slik som det ser ut så hjelpte det jo meg og spørre en gang til, men hvis det ikke tollereres så...fine.

Men det burde være lov etter ca 1 uke med no replies, ellers så blir det en ny post og det er enda mindre poppulært.

Lenke til kommentar

Quote:

Det er jo helt idioti om ikke det skulle være lov!

Forskjellen er jo bare at man poster en ny post...

Som regel er ikke alle medlemmene på forumet samtidig, og derfor er det i blandt lurt å bruke denne metoden for å få posten høyere opp slik at "nye" folk legger merke til den.

Er ikke forumet til bl.a for at folk skal få hjelp?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kan ikke hjelpe med link til CS versjoner, men denne samtalen om "bumping" er litt off-topic å bør flyttes til en annen tråd i det minste. Reglene er klare her så hvor mye vits det er, er noe helt annet. Tråder som bumpes av samme person som startet dem blir stengt, punktum!

Lenke til kommentar

Quote:

bic-judge skrev (2002-06-10 18:28):

Denne samtalen om "bumping" er litt off-topic å bør flyttes til en annen tråd i det minste.

Den handler ikke om bumping fordi om noen begynner å sporer av med annen prat. Poenget med tråden var jo å få tak i CS-betaer.

Quote:

Tråder som bumpes av samme person som startet dem blir stengt, punktum!

Affermative!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...