Nitrius Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Tenkte siden Nec 1770nx skjermen er så populær så tenkte jeg at jeg skulle lage en post der jeg spurte hvem som fikk skjermen til jul, tror at det var en del Så hvem fikk den? Jeg har fått den, eller ikke fysiks sett da, den er ikke på lager enda så den rakk ikke frem til julaften, men får den så fort den kommer Og håper jeg blir fornøyd når skjermen er i hus. Edit: Er ikke ment som en skryte tråd, vil bare få vite hvor mange som fikk den i og med å dette er en veldig populær skjerm for tiden. Endret 25. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har fått den, eller ikke fysiks sett da, den er ikke på lager enda så den rakk ikke frem til julaften, men får den så fort den kommer Samma her Regner med at Netshop får den inn første virkedag og sender den ut samme dagen Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk den 3 dager før julaften. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 fikk den 22. des Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dette er et fint tema å ta i den store 1770NX-tråden, som ligger festet i denne kategorien. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg