HMKG Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hei, Fikk et 6600gt kort til jul, men desverre så klarer ikke strømforsyningen min å levere nok strøm til det. Derfor et jeg på leting etter en ny en, men jeg vet ikke helt hvor stor jeg trenger. Av annet hardware her jeg: athlon xp1800+ 2x dvd rom/cd-brenner 3x harddisker lydkort tv-kort nettverkskort harddisk kontroller kort I tillegg hadde vert greit om den også tålte at jeg satt inn en harddisk til og to. Det hadde også vert fint om den ikke bråkte alt for mye. Endret 25. desember 2004 av HMKG Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hvor mange riksdaler hadde du tenkt å bruke? Edit: Kan jo gi deg et par valg. Ser ikke ut som om det er noen mist psu'er å oppdrive. Har en sånn en selv som er stillegående og har nok med trøkk. (Mist 550w) OCZ PowerStream 420W NorthQ 4001SE Silent Fortron-Source 400W Special Edition Du kan jo også ta en titt i prisguiden der finner du jo det meste som leverer strøm Endret 25. desember 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg er stolt og fornøyd eier av OCZ PowerStream og anbefaler den på det sterkeste.. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ok. Takk skal dere ha. Jeg så litt på den fra ocz, men var ikke sikker på om den var kraftig nok. Da bestiller jeg nok på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå