UAM Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvis jeg bestiller DVD2 filmer fra feks amazon.co.uk, er de vel med norsk undertekst? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvis jeg bestiller DVD2 filmer fra feks amazon.co.uk, er de vel med norsk undertekst? Sone 2 gjelder hele europa, så du kan godt få f.eks en engelsk film uten norsk tekst. Filmene vi kjøper i butikken her, er som regel en nordisk utgave med tekst på norsk, svensk, dansk, osv. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvis jeg bestiller DVD2 filmer fra feks amazon.co.uk, er de vel med norsk undertekst? Nei, det har du ingen garanti for. Stort sett vil det stå i beskrivelsen hvilke undertekster (subtitles) som er på dvd'en. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det er ingen garanti for det, men det blir mer og mer vanlig... har manger dvd'r kjøpt på play som har norsk tekst Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kjøpte Resevoir dogs på free record shop her nylig, den var uten norsk tekst =(. Samme med fast and the furius, engelsk og indisk. Så er det Sone 2? India er vel sone 3-5? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bruk www.dvdcompare.net så finner du som oftest ut om det er norsk tekst eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå