alaruz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvor mange skifter mail tjeneste etter dette ? Vil ikke tror de vil tjene stort på dette... vil nok også gjøre at de taper endel brukere allerede nå som de spekulerer rundt dette.... MSN-Messenger og slikt har jo masser av alternativ,... (icq, aim osv..) - Men personlig foretrekker jeg MSN - (spesielt da jeg har vært dum nok å samle de fleste kontakter der,... :| Men men,... (mener å huske at dette ble diskutert for noen år siden, at hotmail skulle bli betalingstjeneste,.. eller er det bare meg, som ikke var edru da eller noe ? - eller hadde fått solstikk ?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Passer under internett?????? Skulle vert moderator jeg Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 16:33, MrA| skrev:Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad: når jeg var ny så brukte jeg hotmail (dvs _før_ M$ kjøpte det). kan bare si at jeg _ikke_ var glad når hotamil -> m$ :grøss: har stadigvekk noen døde hotmailadresser som jeg sender all registrering og lignende til (greit å samle all spam på et sted :wink: ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: MrA| skrev (2002-06-06 16:33):Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad: joda...har 1 spam konto. Må jo støtte m§ litt da =P Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 16:33, MrA| skrev:Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad: Jeg liker ikke Microsoft mer enn jeg må,.... har flere mailkontoer,.. en av de er tilfeldigvis en hotmail,.. com forøvrig også kun brukes til msn messenger,.. og litt spam,... - men tror du virkelig jeg gidder å skifte til en annen mail til bruk på msn eller be alle kontaktene mine skifte eks. til icq da jeg ikke gidder å bruke msn lenger ? Så stort hat gidder jeg ikke vis Microsoft,... - Skitne er de,... Men dette gidder jeg ikke,... forsetter dermed å ha min hotmail konto så lenge jeg kan,... har forresten gjennomgått samtlige epost adresser fra hotmail,.... og kun èn av de funker nå idag,.. da den var den eneste jeg gadd å logge på i blant,... - men nå er jeg meget ofte pålogget på denne og vil ikke miste den,... Lenke til kommentar
adm Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg har utviklet sånt et hat til Miro$oft at jeg ikke har godt av det... De får **** ikke så mye som en jæ*** krone til av meg. Gidder ikke begrunne mitt hat til dem nå, alt for lang historie og for mange tilfeller... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 16:35, sjanten skrev:når jeg var ny så brukte jeg hotmail (dvs _før_ M$ kjøpte det). kan bare si at jeg _ikke_ var glad når hotamil -> m$ :grøss: Det var jo litt gøy da MS tok over og de på død og liv skulle ha den over på Windows-baserte servere. Måtte gi opp og brukte FreeBSD isteden Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Hotmail som spam konto er greit, av og til må en skrive inn m@ail adresse å motta passord. Da kommer hotmail inn i bildet :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 13:22, Viva skrev:Om 10 år abonnerer vi bare på avisa for og tenne opp i peisen. Koster vel 1200 kroner årlig for å lese VG på internett. Men bedre det en all reklamen... Hvis du prøver å si at det er mer reklame på Vg.no enn i avisa som blir levert på døra så er det bare tull.. Hver tredje side i en avis er fylt opp med reklame Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg synes ikke 160Kr er så mye penger uansett... Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 18:06, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-06-06 13:22, Viva skrev: Om 10 år abonnerer vi bare på avisa for og tenne opp i peisen. Koster vel 1200 kroner årlig for å lese VG på internett. Men bedre det en all reklamen... Hvis du prøver å si at det er mer reklame på Vg.no enn i avisa som blir levert på døra så er det bare tull.. Hver tredje side i en avis er fylt opp med reklame Ja men det er hver eneste side på nettet også. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Min konto fylles opp (ja, helt opp) med pr0n- og spam-mail daglig såeh :smile: .. Orker ikke gå inn å slette.. er en stund siden jeg brukte Hotmail aktivt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 VIVA:kan du ta deg en runde å se hvordan man skal quote?? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 18:51, dnivie skrev:Min konto fylles opp (ja, helt opp) med pr0n- og spam-mail daglig såeh :smile: .. Orker ikke gå inn å slette.. er en stund siden jeg brukte Hotmail aktivt! Det er fordi du skriver inn E-Mail adressen din overalt.. Jeg pleier alltid å skrive falske e-mail adresser så langt det er mulig.. Jeg har en 2 år gammel hotmail adresse og får aldri noe spam mail eller lignende... Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 13:15, KjellM skrev:I dag så må ein nesten betale for alt muligt. I fremtiden så må man betale for alt man gjer på nettet. Det kommer vel til å bli innført månedspenger på forumene også.Ta f.eks humorbua som legger ut videoklipp kvar dag,der må ein vere vip medlem for å få tilgang til de,og for å vere vip medlem må man betale ein liten slant kvar måned.Tragisk! Men dette er fremtiden! Vel, ånden er ute av flasken når det gjelder p2p-fildeling uansett, og er man villig til å lete en smule finner man alltids noen som tilbyr det samme som "de store" gjør billigere eller gratis. Internett er VÅR boltreplass også i fremtiden... Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 18:52, B|Real skrev:VIVA:kan du ta deg en runde å se hvordan man skal quote?? Gidder ikke.... Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Vel, ånden er ute av flasken når det gjelder p2p-fildeling uansett, og er man villig til å lete en smule finner man alltids noen som tilbyr det samme som "de store" gjør billigere eller gratis. Internett er VÅR boltreplass også i fremtiden... Er enig i dette. De store vil altid få mer utgifter en de små grunnet administrasjon, store lønninger til ingeniører osv. Slite med gammle systemer som kostet flesk, mens morgendagens systemer koster -50% og er mye mer avansert. De vet vi bare ved og se forskjellen mellom telenor og netcom. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 13:23, president skrev:For de som ikke har lest lenger enn overskriftene kan jeg opplyse om at dette kun gjelder de som bruke Hotmail til å hente ut mail fra andre leverandører. Vanlig Hotmail vil fortsatt vært gratis. Vet ikke hvor mange av Hotmails brukere som bruker dette i dag, la oss si 10%, hvis 10% av disse igjen vil betale for det så blir nok ikke Hotmail rike allikevel. Det koster jo også litt penger å drifte 110 millioner bruker (hvis det er det de har). Det tjener de inn på reklame og ved å selge e-postadressene som registreres der til diverse mindre seriøse internettfirmaer som deretter spammer deg til døde (tror ivertfall de selger adressen din, for min nesten ubrukte e-post på Hotmail ble så full av junk-mail hver dag at jeg ga den opp etterhvert, og vet at jeg ikke brukte den adressen på mail-lister eller annet dritt... det har jeg en annen søplemail til). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Har aldri hatt Hotmail-adresse! (Jeg prøvde en gang for mange år siden, men fikk ikke til...) Bruker @discocow.com til MSN Messenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå