Gå til innhold

Hotmail ikke lenger gratis - vil ta 160 kroner året


Anbefalte innlegg

Hvor mange skifter mail tjeneste etter dette ?

 

Vil ikke tror de vil tjene stort på dette... vil nok også gjøre at de taper endel brukere allerede nå som de spekulerer rundt dette....

 

MSN-Messenger og slikt har jo masser av alternativ,... (icq, aim osv..) - Men personlig foretrekker jeg MSN - (spesielt da jeg har vært dum nok å samle de fleste kontakter der,... :|

 

Men men,...

 

(mener å huske at dette ble diskutert for noen år siden, at hotmail skulle bli betalingstjeneste,.. eller er det bare meg, som ikke var edru da eller noe ? - eller hadde fått solstikk ?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-06 16:33, MrA| skrev:

Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad:


 

når jeg var ny så brukte jeg hotmail (dvs _før_ M$ kjøpte det). kan bare si at jeg _ikke_ var glad når hotamil -> m$ :grøss:

 

har stadigvekk noen døde hotmailadresser som jeg sender all registrering og lignende til (greit å samle all spam på et sted :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 16:33, MrA| skrev:

Hehe... Det er vel ingen nerder som bruker hotmail vel? :sad:


Jeg liker ikke Microsoft mer enn jeg må,....

 

har flere mailkontoer,.. en av de er tilfeldigvis en hotmail,.. com forøvrig også kun brukes til msn messenger,.. og litt spam,... - men tror du virkelig jeg gidder å skifte til en annen mail til bruk på msn eller be alle kontaktene mine skifte eks. til icq da jeg ikke gidder å bruke msn lenger ?

 

Så stort hat gidder jeg ikke vis Microsoft,... - Skitne er de,... Men dette gidder jeg ikke,... forsetter dermed å ha min hotmail konto så lenge jeg kan,...

 

har forresten gjennomgått samtlige epost adresser fra hotmail,.... og kun èn av de funker nå idag,.. da den var den eneste jeg gadd å logge på i blant,... - men nå er jeg meget ofte pålogget på denne og vil ikke miste den,...

Lenke til kommentar

Jeg har utviklet sånt et hat til Miro$oft at jeg ikke har godt av det... De får **** ikke så mye som en jæ*** krone til av meg. Gidder ikke begrunne mitt hat til dem nå, alt for lang historie og for mange tilfeller...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 16:35, sjanten skrev:


når jeg var ny så brukte jeg hotmail (dvs _før_ M$ kjøpte det). kan bare si at jeg _ikke_ var glad når hotamil -> m$ :grøss:


Det var jo litt gøy da MS tok over og de på død og liv skulle ha den over på Windows-baserte servere. Måtte gi opp og brukte FreeBSD isteden :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 13:22, Viva skrev:

Om 10 år abonnerer vi bare på avisa for og tenne opp i peisen. Koster vel 1200 kroner årlig for å lese VG på internett. Men bedre det en all reklamen...



 

Hvis du prøver å si at det er mer reklame på Vg.no enn i avisa som blir levert på døra så er det bare tull.. Hver tredje side i en avis er fylt opp med reklame

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 18:06, DeejPhant skrev:

Quote:


Den 2002-06-06 13:22, Viva skrev:

Om 10 år abonnerer vi bare på avisa for og tenne opp i peisen. Koster vel 1200 kroner årlig for å lese VG på internett. Men bedre det en all reklamen...



 

Hvis du prøver å si at det er mer reklame på Vg.no enn i avisa som blir levert på døra så er det bare tull.. Hver tredje side i en avis er fylt opp med reklame

 

 

Ja men det er hver eneste side på nettet også.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 18:51, dnivie skrev:

Min konto fylles opp (ja, helt opp) med pr0n- og spam-mail daglig såeh :smile: .. Orker ikke gå inn å slette.. er en stund siden jeg brukte Hotmail aktivt!


 

Det er fordi du skriver inn E-Mail adressen din overalt.. Jeg pleier alltid å skrive falske e-mail adresser så langt det er mulig..

 

Jeg har en 2 år gammel hotmail adresse og får aldri noe spam mail eller lignende...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 13:15, KjellM skrev:

I dag så må ein nesten betale for alt muligt. I fremtiden så må man betale for alt man gjer på nettet. Det kommer vel til å bli innført månedspenger på forumene også.

Ta f.eks humorbua som legger ut videoklipp kvar dag,der må ein vere vip medlem for å få tilgang til de,og for å vere vip medlem må man betale ein liten slant kvar måned.

Tragisk! Men dette er fremtiden!


 

Vel, ånden er ute av flasken når det gjelder p2p-fildeling uansett, og er man villig til å lete en smule finner man alltids noen som tilbyr det samme som "de store" gjør billigere eller gratis. Internett er VÅR boltreplass også i fremtiden...

Lenke til kommentar

Quote:


Vel, ånden er ute av flasken når det gjelder p2p-fildeling uansett, og er man villig til å lete en smule finner man alltids noen som tilbyr det samme som "de store" gjør billigere eller gratis. Internett er VÅR boltreplass også i fremtiden...


 

Er enig i dette. De store vil altid få mer utgifter en de små grunnet administrasjon, store lønninger til ingeniører osv. Slite med gammle systemer som kostet flesk, mens morgendagens systemer koster -50% og er mye mer avansert.

 

De vet vi bare ved og se forskjellen mellom telenor og netcom.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 13:23, president skrev:

For de som ikke har lest lenger enn overskriftene kan jeg opplyse om at dette kun gjelder de som bruke Hotmail til å hente ut mail fra andre leverandører. Vanlig Hotmail vil fortsatt vært gratis.

Vet ikke hvor mange av Hotmails brukere som bruker dette i dag, la oss si 10%, hvis 10% av disse igjen vil betale for det så blir nok ikke Hotmail rike allikevel. Det koster jo også litt penger å drifte 110 millioner bruker (hvis det er det de har).


 

Det tjener de inn på reklame og ved å selge e-postadressene som registreres der til diverse mindre seriøse internettfirmaer som deretter spammer deg til døde (tror ivertfall de selger adressen din, for min nesten ubrukte e-post på Hotmail ble så full av junk-mail hver dag at jeg ga den opp etterhvert, og vet at jeg ikke brukte den adressen på mail-lister eller annet dritt... det har jeg en annen søplemail til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...